16 aprilie, 2022

Sfârșitul "Marelui Război”. Isus vorbește despre diferitele națiuni inamice și despre ceea ce se va întâmpla în cele din urmă.

(Cartea Cerului, Volumul XII, 16 octombrie 1918)


Mă simțeam foarte afectată de privarea adorabilului meu Isus și mintea mea era tulburată de gândul că tot ce era în mine fusese opera imaginației sau a minții. Circulau zvonuri de pace și de triumf pentru Italia și mi-am amintit că dulcele meu Isus îmi spusese că Italia va fi umilită. Ce durere, ce agonie mortală să cred că viața mea a fost o continuă înșelăciune! Am simțit că Isus voia să-mi vorbească și eu nu am vrut să-l aud și l-am respins.... M-am luptat cu Isus timp de trei zile și de multe ori eram atât de epuizata încât nu mai aveam putere să-l resping, și atunci Isus spunea și spunea..., iar eu, luându-mi putere din cele spuse de el, i-am spus: "Nu vreau să știu nimic". În cele din urmă, Isus și-a pus brațul în jurul gâtului meu și mi-a spus:

"Liniștește-te, liniștește-te, Eu sunt, asculta-Mă. Nu-ți amintești ce ți-am spus acum câteva luni, când te-ai plâns de biata Italie: fiica mea, pierde cine câștigă și cine câștiga pierde? Italia și Franța sunt deja umilite și nu vor mai fi umilite până când nu vor fi curățate și nu vor redeveni ale Mele libere, independente și pașnice. În triumful doar aparent de care se bucură, suferă deja cea mai mare umilință, pentru că nu ele, ci un străin, nici măcar european, a venit să alunge dușmanul; astfel că, dacă se poate spune că este un triumf, ceea ce nu este, aparține străinului. Dar asta nu înseamnă nimic; acum mai mult ca oricând pierd mai mult, atât din punct de vedere moral, cât și material, pentru că asta îi va determina să comită crime mai mari, să facă revoluții interne teribile, să depășească tragedia războiului însuși. În plus, ceea ce ti-am spus nu se referea doar la timpul prezent, ci și la viitor, iar ceea ce nu se va întâmpla acum se va întâmpla mai târziu; iar dacă cineva întâmpină dificultăți sau îndoieli, înseamnă că nu a înțeles vorbirea Mea. Vorbirea mea este veșnică, așa cum și Eu sunt veșnic.”


Acum vreau să iți spun ceva reconfortant: Italia și Franța câștigă acum, iar Germania pierde. Toate națiunile au pete negre și toate merită umilință și strivire. Se va produce o tulburare generală, o tulburare pretutindeni; cu fier, cu foc și cu apă, cu morți subite și cu boli contagioase, voi reînnoi lumea, voi face lucruri noi. Națiunile vor face un fel de turn Babel; nici măcar nu se vor înțelege între ele. Oamenii se vor răzvrăti unii împotriva altora; nu vor mai dori regi. Toți vor fi umiliți și pacea va veni numai de la Mine, iar dacă vei auzi pace, nu va fi adevărată, ci aparentă. După ce voi curăța totul, voi pune degetul zâmbind și voi da adevărata pace, și atunci toți cei umiliți se vor întoarce la Mine. Germania va fi catolică; am planuri mari pentru ea. Anglia, Rusia și oriunde a fost vărsat sânge se vor ridica în credință și vor fi încorporate în Biserica Mea; va fi un mare triumf și o unire a popoarelor. Așa că roagă-te și ai răbdare, pentru că nu va fi atât de curând, căci va necesita timp.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu