30 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 30


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine. Învățătoarea apostolilor, reședința și centrul Bisericii născătoare și barca de refugiu. Coborârea Duhului Sfânt.


Sufletul către Mama sa Cerească: Iată-mă din nou la tine, Suverana Cerului: mă simt atât de atrasă spre tine, căci număr minutele, așteptând când Preaînălțimea ta Supremă mă cheamă să-mi dea frumoasele surprize ale lecțiilor tale materne. Iubirea ta de Mamă mă răpește și, știind că Tu mă iubești, inima mea se bucură și am toată încrederea că Mama mea îmi va da atât de multă iubire, multe haruri, să formeze o dulce încântare voinței mele umane, astfel ca Vrerea Divină să-și extindă mările sale de lumină în sufletul meu și să-și pună sigiliul FIATULUI său în toate actele mele. Oh, o Mamă Sfântă, nu mă mai lăsa singură și fă să coboare în mine Duhul Sfânt, astfel ca să-mi ardă ceea ce nu aparține Voinței Divine.

Lecția Reginei Cerului: Binecuvântata mea fiică, cuvintele tale fac ecou în Inima mea și, simțindu-mă rănită, mă revărs în tine cu mările mele de haruri. Oh, cum aleargă spre fiica mea, să-i dea viața Voinței Divine! Dacă tu îmi ești fidelă, Eu nu te voi mai lăsa, voi sta mereu cu tine ca să-ți dau în fiecare act al tău, cuvânt și bătaie a inimii, alimentul Voinței Divine.

Acum ascultă-mă, fiica mea. Al nostru suprem Bine Isus a plecat în Cer și stă înaintea Tatălui său Ceresc, să pledeze pentru fiii și frații săi lăsați pe pământ. El din Patria cerească îi privește pe toți, nu-I scapă nimeni și este atât de mare iubirea sa că încă o mai lasă pe Mama sa pe pământ pentru a da alinare, ajutor, instruire și însoțirea fiilor săi și ai mei.


Dar tu trebuie să știi că, imediat ce Fiul meu a plecat în Cer, Eu am continuat să stau împreună cu Apostolii în Cenacol, așteptându-l pe Duhul Sfânt. Toți strânși în jurul meu, se rugau împreună, nu făceau nimic fără îndrumarea mea, iar când Eu luam cuvântul pentru a-i instrui sau spuneam unele întâmplări despre Fiul meu, pe care ei nu le cunoșteau; de exemplu, particularitățile nașterii sale, lacrimile sale copilărești, trăsăturile sale iubitoare, nenorocirile întâmplate în Egipt, multele minunății ale vieții ascunse în Nazaret; oh, cum erau atenți să mă asculte, rămâneau uimiți auzind multele surprize, multele învățături pe care mi le dăduse care trebuiau să le fie lor de folos, pentru că Fiul meu puțin sau de loc a vorbit despre Sine Apostolilor, rezervând pentru mine datoria să le fac lor cunoscut, cât i-a iubit și particularitățile pe care doar Mama sa le cunoștea. Astfel încât, fiica mea, Eu eram în mijlocul Apostolilor mei mai mult decât soarele zilei și am fost ancora, cârma, barca unde au găsit refugiu, pentru a fi siguri și apărați de orice pericol. De aceea pot spune că am dat naștere Bisericii în devenire pe genunchii mei materni, iar brațele mele au fost barca care a condus-o spre un port sigur și încă o conduc și acum.


Deci a ajuns timpul în care s-a coborât Duhul Sfânt, promis de Fiul meu, în Cenacol. Ce transformare, fiica mea! Cum au fost învăluiți, au dobândit o nouă știință, tărie invincibilă, iubire arzătoare; trecea prin ei o viață nouă, care îi făcea neînfricați și curajoși, astfel că s-au împărțit în toată lumea, pentru a face cunoscut Răscumpărarea și să-și dea viața pentru Învățătorul lor; iar Eu am rămas cu iubitul Ioan și am fost constrânsă să plec din Ierusalim, pentru că a început furtuna persecuțiilor.

Fiica mea preaiubită, tu trebuie să știi, că Eu încă continuu învățătura mea în Biserică: nu este lucru care să nu vină de la mine. Pot spune că-mi dau viața din iubire pentru fiii mei și îi hrănesc cu laptele meu matern. Acum, în aceste vremuri, vreau să arăt o iubire mai specială, făcând cunoscut cum toată viața mea, a fost formată în împărăția Voinței Divine. De aceea, te chem pe genunchii mei, în brațele mele materne, astfel ca, fiindu-ți barcă, tu să fii sigură și să trăiești în marea Voinței Divine. Har mai mare n-aș putea să-ți dau. Oh, Te rog, mulțumește-o pe Mama ta, vino să trăiești în această împărăție așa sfântă, iar, când vezi că voința ta ar vrea să aibă câte un act de viață, vino să te refugiezi în barca sigură a brațelor mele, spunându-mi: „Mama mea, voința mea vrea să mă trădeze, iar eu o încredințez ție, astfel ca să pun în locul său Voința Divină”. Oh, cât de fericită voi fi dacă aș putea spune: „Fiica mea este în întregime a mea, pentru că trăiește din Voința Divină”. Iar Eu voi face să coboare Duhul Sfânt în sufletul tău, astfel ca să-ți ardă ceea ce este uman și cu suflarea sa răcoritoare să domnească asupra ta și să te confirme în Voința Divină.

Sufletul: Învățătoare divină, astăzi fiica ta mică își simte inima mărită atât de mult că răbufnesc în plâns și ud cu lacrimile mele mâinile tale materne. Un văl de tristețe mă invadează și mă tem că nu voi avea câștig din multele tale învățături și, mai mult de atât, de îngrijirile tale materne. Mama mea, ajută-mă, întărește slăbiciunea mea, pune pe fugă temerile mele, iar eu, abandonându-mă în brațele tale, voi fi sigură că voi trăi toată din Voința Divină.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei recita șapte Slavă Tatălui în onoarea Duhului Sfânt, rugându-mă să se reînnoiască miracolele sale asupra întregii sfintei Biserici.

Jaculatorie: Mamă Cerească, foc și flăcări varsă în inima mea, pentru a mă consuma și a arde tot ceea ce nu este Voința lui Dumnezeu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu