18 iunie, 2022

Apelul Regelui Divin în Împărăția Voinței Sale

Dragii și iubiții Mei fii, vin în mijlocul vostru cu Inima copleșită de flăcările Iubirii Mele! Vin ca Tată în mijlocul fiilor pe care îi iubesc foarte mult, și este atât de mare Iubirea Mea, încât, vin să rămân cu voi, pentru a trăi o viață împreună și pentru a trăi cu o singură Voință, cu o singură Iubire. Vin cu alaiul durerilor Mele, al Sângelui Meu, ale operelor Mele și a morții Mele.



Priviți-Mă! Fiecare picătură din Sângele Meu, fiecare durere, toate lucrările Mele, toți pașii Mei se întrec, pentru că vor să vă dea Voința Mea Divină, ba chiar și moartea Mea, vrea să vă dea învierea vieții în ea. În Umanitatea Mea, am pregătit și am obținut pentru voi, haruri, ajutor, lumină și putere, ca să puteți primi un dar atât de mare. Din partea Mea am făcut totul, acum aștept partea voastră!

Cine ar putea fi, atât de nerecunoscător, încât să nu vrea să mă primească pe Mine, și darul pe care i-L aduc? Să știți, că Iubirea Mea este atât de mare, încât voi pune deoparte trecutul vostru, greșelile voastre și toate relele voastre. Le voi îngropa în marea Iubirii Mele, astfel ca, toate să fie arse, și vom începe împreună o viață nouă, în totalitate cu Voința Mea. Care inimă, va putea să mă refuze, ținându-mă la ușă ca să nu accepte vizita Mea paternă? Dacă mă veți accepta, Eu voi rămâne cu voi, ca un Tată, în mijlocul fiilor Mei, dar trebuie să stăm, într-o armonie perfectă, și să trăim cu o singură Voință.

Ah, cât suspin, gem și delirez, și aproape plâng, pentru că vreau ca fiii Mei dragi, să stea împreună cu Mine și să trăiască, din aceeași Voință a Mea! Sunt în jur de șase mii de ani, de lungi suspine și de lacrimi amare ale Sfintei Mele Umanități, pentru că îmi doresc și vreau, ca fiii Mei să stea în jurul Meu, să-i fac fericiți și sfinți. Ajung să-i chem plângând, poate se înduioșează de lacrimile Mele, de Iubirea Mea, care mă sufocă și mă face să tremur. Între gemete și dureri intense, repet: Fiii Mei, fiii Mei, unde sunteți? De ce nu veniți la Tatăl vostru? De ce plecați departe de Mine, vagabonzi, săraci, plini de toate mizeriile?

Răutățile voastre, sunt răni provocate Inimii Mele. Am obosit să vă aștept, și pentru că nu veniți, nemaiputând controla Iubirea care mă arde, vin Eu, să vă caut și să vă aduc, marele Dar al Voinței Mele. Ah, vă rog, vă implor, insist, ascultați-mă, înduioșați-vă din compasiune pentru lacrimile Mele, pentru suspinele Mele arzătoare!

Eu, nu vin doar ca Tată, ci vin ca Învățător în mijlocul discipolilor, și vreau să fiu ascultat. Vă voi învăța lucruri surprinzătoare, învățături despre Cer, care vă vor aduce lumina care nu se stinge niciodată; vă vor aduce iubirea care vă va arde mereu. Învățăturile Mele, vă vor da putere divină, curaj neînfricat, sfințenie care crește mereu, vă vor arăta calea la fiecare pas, vor fi conducători spre Patria Cerească.

Vin ca Rege, în mijlocul popoarelor, dar nu pentru a cere taxe și impozite, aceasta nicidecum, ci vin pentru că vreau voința voastră, mizeriile voastre, slăbiciunile voastre, toate răutățile voastre. În aceasta, constă Suveranitatea Mea. Vreau, tot ceea ce vă face nefericiți, amărâți și chinuiți să dispară, cu ajutorul Iubirii Mele. Ca Rege darnic, pașnic și mărinimos ce Sunt, doresc să vă răsplătesc cu Voința Mea, cu Iubirea Mea cea mai tandră, cu harurile și fericirea Mea, cu pacea și bucuria cea mai pură.

Dacă îmi veți da voința voastră, mă veți face fericit și veți fi fericiți. Nu aspir la altceva, decât ca Voința Mea, să domnească în mijlocul vostru. Cerul și pământul vă vor surâde, Mama Mea Cerească va fi pentru voi, Mamă și Regină. Ea cunoaște marele Bine pe care, vi-l va aduce Împărăția Vrerii Mele, și vă iubește ca pe niște fii adevărați. De aceea, pentru a-mi împlini, cele mai arzătoare dorințe și pentru a-mi curma plânsul, Ea călătorește printre popoare și națiuni, pentru a le pregăti să primească stăpânirea Împărăției Voinței Mele. Pentru ca Eu, să pot coborî din Cer pe Pământ, Mama Mea a pregătit popoarele, pe care Eu, le încredințez iubirii ei materne.

Fiii Mei, ascultați-mă! Vă rog, să citiți cu atenție aceste pagini, pe care vi le pun înainte, și veți simți nevoia să trăiți în Voința Mea. Eu, vă voi fi aproape când veți citi, vă voi atinge mintea și inima, astfel încât, să înțelegeți și să vă hotărâți să doriți acest Dar, al Fiatului Meu Divin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu