03 mai, 2022

Apelul matern al Reginei Cerului



 Dragă fiică, simt nevoia irezistibilă să cobor din Cer, să-ți fac vizitele mele materne, iar dacă mă vei asigura de iubirea ta filială și de fidelitatea ta, Eu voi rămâne mereu cu tine în sufletul tău, să-ți fiu educatoare, model, exemplu și Mamă afectuoasă. Eu vin pentru a te invita să intri în Împărăția Mamei tale, adică în Împărăția Voinței Divine, și bat la ușa inimii tale pentru ca tu să-mi deschizi... 

Să știi că îți ofer în dar această carte cu propriile Mele mâini și ți-o dăruiesc cu grijă maternă, pentru ca tu citind-o, să înveți să trăiești ca în Cer, nu cum se trăiește pe pământ.

Fiica mea, această carte este de aur. Ea va forma averea ta spirituală care va fi și fericirea ta pământească. În ea vei găsi izvorul tuturor harurilor; dacă ești slabă, vei dobândi putere, dacă ești ispitită, vei dobândi victoria, dacă ai căzut în păcat, vei întâlni mâna milostivă și viguroasă, care te va ridica din nou, dacă te simți mâhnită, vei găsi alinare, dacă ești indiferentă, vei găsi remediul sigur pentru a te încălzi, dacă-ți va fi foame, vei gusta hrana delicioasă a Voinței Divine. Cu ea nu îți va lipsi nimic, nu vei mai fi singură, deoarece Mama ta îți va ține o dulce companie și cu grijă maternă își va lua responsabilitatea pentru a te face fericită. Eu, Împărăteasa Cerului, mă voi gândi la toate nevoile tale, atâta timp cât tu vei fi de acord să trăiești unită cu mine.

Dacă ai cunoaște preocupările mele, suspinele mele arzătoare, chiar și lacrimile pe care le vărs pentru fiii mei! Dacă ai ști cum ard de dorința ca tu să asculți lecțiile mele, toate despre Cer, și să înveți să trăiești din Voința Divină! În această carte vei vedea minuni: vei găsi o Mamă care te iubește atât de mult, încât își sacrifică Fiul iubit pentru tine, pentru a te face să trăiești din aceeași viață pe care Ea însăși a trăit-o pe pământ. Nu-mi provoca durerea de a mă respinge. Acceptă acest Dar al Cerului pe care ți-l fac. Primește vizita mea și ascultă lecțiile mele.

Să știi că Eu voi vizita lumea întreagă, voi merge la fiecare persoană, în toate familiile, în comunitățile religioase, în fiecare națiune, printre toate popoarele, și dacă va fi necesar, le voi vizita de-a lungul secolelor, până când, în calitate de Regină voi forma poporul meu, iar în calitate de Mamă îi voi forma pe fiii mei, care să cunoască și să facă să domnească peste tot Voința Divină. 

Iată explicat scopul acestei cărți. Cei care o vor primi cu iubire, vor fi primii fii fericiți care vor aparține Împărăției FIATULUI Divin, iar Eu voi scrie cu caractere de aur numele lor în Inima mea Maternă.

Fiica mea, să știi că Iubirea infinită a Lui Dumnezeu a vrut să se folosească de mine în momentul Răscumpărării, pentru a face să coboare Cuvântul Veșnic pe pământ. Acum mă cheamă din nou pe pământ și Îmi încredințează această sarcină dificilă, mandatul sublim de a forma pe pământ fiii Împărăției Voinței Sale Divine. Cu multă grijă maternă încep să-ți pregătesc calea care va trebui să te conducă în această Împărăție fericită.

În acest scop îți voi da sublime lecții cerești și în cele din urmă te voi învăța rugăciuni noi și speciale, prin care vei constrânge Cerul, Soarele, Creația, însăși viața mea și pe cea a Fiului meu, toate faptele sfinților, ca în numele tău să obțină iubita Împărăție a Vrerii Divine. Aceste rugăciuni sunt cele mai puternice, pentru că determină munca divină în sine. Prin mijlocirea lor, Dumnezeu se va simți dezarmat și învins de ființa umană. Acest ajutor fiind puternic, tu vei grăbi venirea Împărăției Divine și împreună cu mine vei obține ca Voința Divină să se facă precum în Cer așa și pe pământ, după cum este dorința Învățătorului Divin.

Curaj, fiica mea, fă-mă bucuroasă, iar Eu te voi binecuvânta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu