24 noiembrie, 2020

PRIMA ORĂ - (17:00-18:00) - ISUS ÎȘI IA RĂMAS BUN DE LA MAMA SA PREASFÂNTĂ


O, Cerească Mamă, ora despărțirii deja a sosit, iar eu vin la tine. O, Mamă, dă-mi iubirea ta și reparările tale, dă-mi durerea ta, pentru că împreună cu tine vreau să-l urmez pas cu pas pe adoratul Isus.


Iată că Isus vine, iar Tu, cu sufletul plin de iubire, îi alergi în întâmpinare, și văzându-l atât de palid și trist, Inima ți se strânge de durere, puterile îți scad și ești gata să-i cazi la picioare... O, blânda mea Mamă, știi Tu de ce a venit la tine adoratul Isus? Ah, El a venit pentru a-ți spune ultimul adio, pentru a-ți spune un ultim cuvânt, pentru a primi ultima îmbrățișare! O, Mamă, mă apropii de tine cu toată afecțiunea de care este capabilă această inimă a mea, așa încât strânsă și atrasă de tine să pot primi și eu îmbrățișările adoratului Isus. Poți Tu să mă refuzi? Oare nu este de preferat să ai un sprijin pentru inima ta, un suflet apropiat, care să împartă cu tine durerile, afecțiunile și reparările?






O, Isuse, în această oră așa sfâșietoare pentru Inima ta delicată, ce exemplu ne dai Tu de filială și iubitoare ascultare față de Mama ta! Ce dulce armonie se află între tine și Maria! Ce încântare suavă de iubire, care se înalță până la tronul Celui Veșnic dilatându-se pentru salvarea tuturor creaturilor de pe pământ!


O, Mama mea Cerească, știi tu ce vrea de la tine adoratul Isus? Nimic altceva decât ultima binecuvântare. Este adevărat căci din toate părticelele ființei tale ies numai binecuvântări și laude pentru Creatorul tău; dar Isus, luându-și rămas bun de la tine, vrea să audă cuvintele dulci „Te binecuvântez o Fiule”, iar acel „Te binecuvântez” anulează toate înjurăturile din auzul său, și coboară dulce și suav în Inima sa; aproape ca într-un adăpost între el și toate ofensele pe care i le fac creaturile, Isus vrea al tău: „Te binecuvântez...”


Și eu mă unesc cu tine, o, dulce Mamă: pe aripile vântului vreau să înconjor Cerul pentru a cere Tatălui, Duhului Sfânt, tuturor îngerilor, un „Te binecuvântez”, pentru Isus, astfel încât mergând la El să-i pot duce binecuvântările lor. Iar aici, pe pământ, vreau să merg la toate creaturile și să cer de la fiecare gură, de la fiecare bătaie a inimii, de la fiecare pas, de la fiecare respirație, de la fiecare privire, de la fiecare gând, binecuvântări și laude pentru Isus; iar dacă nimeni nu o să vrea să mi le dea, atunci vreau să le ofer eu în locul lor. O, dulce Mamă, după ce am înconjurat și reînconjurat, pentru a cere Preasfintei Treimi, îngerilor, tuturor creaturilor, luminii soarelui, parfumului florilor, undelor mării; de la fiecare suflare de vânt, de la fiecare scânteie de foc, de la fiecare frunză ce se mișcă, din strălucirea stelelor, de la fiecare mișcare a naturii, un „Te binecuvântez”, vin la tine și împreună cu ale tale, unesc binecuvântările mele.


Dulce Mama mea, văd că Tu primești alinare și mângâiere, și îi oferi lui Isus toate binecuvântările mele, pentru repararea înjurăturilor și blestemelor pe care El le primește din partea creaturilor... Dar în timp ce îți ofer totul, aud vocea ta tremurândă care spune: „Fiule, binecuvântează-mă și pe mine!”

 

O, Isuse, Iubirea mea dulce, binecuvântează-mă din nou și pe mine împreună cu Mama ta; binecuvântează gândurile mele, inima mea, mâinile mele, faptele mele, pașii mei, iar împreună cu Mama ta, binecuvântează toate creaturile.

 

O, Mama mea, privind cu intensitate Fața îndurerată a lui Isus, palidă, tristă și confuză, se trezește în Tine amintirea durerilor ce, peste puțin timp, El va trebui să le sufere. Prevezi Fața sa acoperită de scuipături și îl binecuvântezi, capul străpuns de spini, ochii învinețiți, trupul masacrat de biciuiri, mâinile și picioarele perforate de cuie și oriunde merge El, Tu îl urmezi cu binecuvântările tale; iar împreună cu tine îl urmez și eu. Când Isus va fi lovit de bice, încoronat cu spini, pălmuit, străpuns de cuie, peste tot va găsi, împreună cu al tău, al meu „Te binecuvântez”.


O, Isuse, o Mamă, vă compătimesc, cât de imensă este durerea voastră în aceste momente; Inima unuia pare că rupe Inima celuilalt. O, Mamă, rupe inima mea de pe pământ și leag-o puternic de a lui Isus, astfel încât, unită cu El, să pot lua și eu parte la durerile tale, iar în timp ce vă strânge-ți, vă îmbrățișați, vă dați ultimile priviri, ultimile sărutări, stând eu în mijlocul celor două Inimi ale voastre, să pot primi ultimile voastre sărutări, ultimile voastre îmbrățișări. Nu vedeți că eu nu pot stau fără voi, în ciuda mizeriei și răcelii mele?


Isuse, Mama, țineți-mă strânsă de voi; dați-mi Iubirea voastră, Vrerea voastră; iradiați sărmanaa mea inimă, strângeți-mă în brațele voastre, iar împreună cu tine o dulce Mamă, vreau să-l urmez pas cu pas pe adoratul Isus, cu intenția de a-i da mângâiere, alinare, iubire și reparare pentru toți.


O, Isuse, împreună cu Mama ta îți sărut piciorul stâng, rugându-te să mă ierți pe mine și pe toate creaturile, ori de câte ori nu ne-am îndreptat pașii către Dumnezeu. Sărut piciorul tău drept: iartă-mă pe mine și pe toți, ori de câte ori nu am urmat perfecțiunea pe care Tu o voiai de la noi. Îți sărut mâna stângă: transmite-ne puritatea ta. Sărut mâna ta dreaptă: binecuvântează-mi toate bătăile inimii, gândurile, sentimentele, astfel încât întărite de binecuvâtările tale, toți să se sfințească; și împreună cu mine binecuvântează din nou toate creaturile și sigilează mântuirea sufletelor lor cu binecuvântarea ta. Isuse, împreună cu Mama ta, te îmbrățișez și, sărutându-ți Inima, te rog să pui în mijlocul celor două inimi ale voastre pe a mea, astfel încât să se hrănească în continuu de însăși afecțiunile și dorințele voastre și chiar cu însăși Viața voastră. Așa să fie.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu