24 noiembrie, 2020

Rugaciuni pentru inceputul si sfarsitul fiecarei ore ale Patimirii

 

PREGĂTIRE PENTRU FIECARE ORĂ

 

Doamne Isuse Cristoase, îngenunchiat înaintea prezenței tale divine, implor Inima ta preaiubitoare ca să vrea să mă admită la dureroasa meditație a celor 24 de ORE,  prin care din iubire pentru noi, ai vrut să pătimești atât de mult în Trupul tău adorabil și în Sufletul tău Preasfânt, până la moartea pe Cruce. Oh, dă-mi ajutor, har, iubire, profundă compasiune și inteligența pentru a înțelege patimile tale, în timp ce acum meditez ora...

Iar pentru acele pe care nu le pot medita, îți ofer voința cu care aș vrea să le fac și intenția cu care aș vrea să le meditez în toate orele în care sunt constrânsă să mă ocup de obligațiile mele, sau să dorm. 

Acceptă, o, Doamne Milostive, intenția mea iubitoare, fă să fie de folos pentru mine și pentru toți, ca și cum în mod efectiv și sfânt, să îndeplinesc ceea ce doresc atât de mult să practic.

  Pentru moment îți mulțumesc, o, Isuse al meu, că prin intermediul rugăciunii, mă chemi în unire cu tine, și pentru a-ți plăcea mai mult, îmi însușesc gândurile tale, limba ta, Inima ta și cu acestea intenționez să mă rog, unindu-mă în întregime în Voința ta și în Iubirea ta, întinzând brațele pentru a te îmbrățișa, îmi sprijin capul pe Inima ta și încep...

 



MULȚUMIRE DUPĂ FIECARE ORĂ

 

Amabilul meu Isus, Tu m-ai chemat în această ORĂ a Pătimirii tale să-ți țin companie, iar eu am venit. Mi se părea că te aud, că ești chinuit și îndurerat, că te rogi, repari și pătimești și cu vocile cele mai înduioșătoare și convingătoare pledezi pentru salvarea sufletelor. Am încercat să te urmez în toate, iar acum trebuind să te las pentru obișnuitele mele ocupații, simt obligația să-ți spun „îți mulțumesc” și „te binecuvântez”.

 Da, o, Isuse, îți repet de mii și mii de ori mulțumesc și te binecuvântez pentru tot ceea ce ai făcut și ai pătimit pentru mine și pentru toți, îți mulțumesc și te binecuvântez pentru fiecare picătură de Sânge pe care ai vărsat-o, pentru fiecare respirație, pentru fiecare bătaie a inimii, pentru fiecare pas, cuvânt, privire, amărăciune și ofensă pe care ai suportat-o. În toate, o, Isuse al meu, vreau să te însemnez cu un „mulțumesc” și un „te binecuvântez”.

Oh, o, Isuse al meu, fă ca toată ființa mea să-ți trimită un flux continu de mulțumiri și binecuvântări, așa încât să atrag asupra mea și asupra tuturor, fluxul binecuvântărilor și al harurilor tale. Oh, Isuse, strânge-mă la inima ta, iar cu mâinile tale preasfinte însemnează fiecare parte a ființei mele cu al tău „te binecuvântez”, pentru a face ca din mine să nu poată ieși altceva decât un imn continuu față de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu