03 mai, 2022

Volumul 13 - neterminat

 Volumul 13 - neterminat


9 august 1921

Activitatea sufletului în marea imensă a Voinței Divine. Actele sale ating toate creaturile și pe Creatorul însuși

 

 Continuând în starea mea obișnuită, m-am găsit în afara mea, în mijlocul unei mări imense, am văzut o mașină, și pe măsură ce motorul se mișca, apa țâşnea din toate părțile mașinii și, ridicându-se până la cer aceste valuri de apă, s-au revărsat peste toți sfinții și îngerii și, când au ajuns la tronul Etern, s-au revărsat cu impetuozitate la picioarele lui și apoi au coborât din nou pe fundul aceleiași mări. Eu [28] am fost uimită să văd acest lucru și mi-am spus: "Ce poate fi această mașină?" Și o lumină care venea din aceeași mare mi-a spus: "Marea este Voința mea, mașina este sufletul care trăiește în Vrerea mea,  motorul este voința umană care operează(lucrează) în Vrerea Divină. Ori de câte ori (când) sufletul își face intențiile sale speciale în Vrerea mea, motorul pune mașina în mișcare 2 şi de vreme ce Voința mea este viața celor binecuvântați, așa cum este și viața mașinii, nu este de mirare că Voința mea, izvorând din această mașină, intră în Cer și strălucește de lumină şi de glorie, revărsându-se peste tot, până la tronul meu, iar apoi coboară din nou în marea Voinței mele pe pământ, în folosul călătorilor. Voința mea este [29] pretutindeni și actele făcute în Voința mea se întind pretutindeni și în Cer și pe pământ; ele se întind  în trecut, pentru că Voința mea a existat; în prezent, pentru că nu și-a pierdut nimic din activitatea sa; în viitor, pentru că va exista veșnic. Cât de frumoase sunt actele din Voința mea! Așa cum Voința mea are întotdeauna conținuturi noi, tot așa aceste acte sunt noile conținuturi ale binecuvântaților înșiși, ele sunt suplimentele la actele sfinților care nu au fost făcute în Vrerea mea. Ele sunt noile haruri ale tuturor creaturilor. Și atunci am fost foarte tulburată, pentru că nu-l văzusem pe scumpul meu Isus; și El, mișcându-se în interiorul meu, m-a luat în brațe, spunându-mi: "Fiica mea, de ce ești așa afectată? Nu sunt Eu însumi marea?"

 

 

13 august 1921

Voința Divină poartă întotdeauna în sine toate bucuriile și fericirile. Fiii Vrerii Divine sunt acte, rod binecuvântat al Voinței Divine, fii ai lui Isus și ai sufletului care trăiește în Voința sa

 

Mă simțeam foarte afectată și iubitul meu Isus, care se mișca în interiorul meu, mi-a spus: "Fiica mea, curaj, nu vreau ca tu să fii tulburată, pentru că [pentru] cine  trăieşte în Voința mea, întreaga ființă este atinsă de surâsul Cerului, fericirea celor binecuvântați și pacea  sfinților. Voința mea conține substanța tuturor bucuriilor, sursa tuturor fericirilor, și oricine trăiește în Vrerea mea, chiar și în durere, simte durerea și bucuria amestecate împreună. Cel care trăiește în Voința mea, chiar și în durere, simte amestecate durerea și bucuria, lacrimi și surâs, amărăciune și dulceață. Mulțumirea este inseparabilă de Voința mea. Trebuie să ști că pe măsură  ce gândești în Voința mea, ce vorbești, acționezi, iubești etc., dai naștere la atât de mulți copii în Vrerea mea câte gânduri ai, [31] câte cuvinte rosteşti, câte fapte și acte de iubire săvârșeşti. Acești copii se înmulțesc la nesfârșit în Vrerea mea și fac înconjurul Cerului și al întregului pământ, aducând Cerului o nouă bucurie, o nouă glorie și mulțumire şi un nou har pe pământ, care circulă prin toate inimile, aducând suspinele mele, gemetele mele, rugămințile Mamei lor care îi vrea salvați și care vrea să le dăruiască Viața ei. Acum, acești copii, urmașii Vrerii mele, pentru a fi recunoscuți ca fiind copiii mei, trebuie să semene, să aibă aceleaşi maniere ca și Mama care le-a dat naștere.

Dacă se vor vedea triști, vor fi scoși din Cer și li se va spune: "În a noastră sală nu intră tristețea. Creaturile nu vor pătrunde, pentru că, văzându-le triste, se vor îndoi dacă sunt adevărații copii legitimi ai Vrerii mele; și apoi, cele care sunt triste nu au harul de a se infiltra printre ceilalți, de a-i depăși și de a-i domina; cele triste nu sunt capabile de eroism și de a se dărui pentru binele tuturor. De multe ori, acești copii sunt avortați și mor la naștere, fără să iasă la lumina Vrerii Divine.

 

2-- Degetul care apasă butonul reprezintă modul de colaborare a voinței umane cu cea Divină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu