03 mai, 2022

Volumul 18 - neterminat

 Volumul 18 - neterminat


 21 octombrie 1925

Durerea lui Isus pentru fiecare păcat a rămas suspendat în Voința Sa, așteptând durerea celor care se căiesc, pentru a le da iertare.

"Fiica mea, Eu am avut o durere specială pentru fiecare păcat, iar deasupra durerii Mele atârna iertarea păcătosului. Și, această durere a Mea atârnă suspendată în Voința Mea, așteptând păcătosul când mă jignește, astfel încât, atunci când se va îndurera pentru că m-a jignit, durerea mea să coboare și să se unească cu durerea sa, pentru a-i da imediat iertarea; dar câți mă jignesc și nu se îndurerează?

Durerea și iertarea Mea sunt suspendate în Voința Mea ca și izolate. Îți mulțumesc, fiica mea, îți mulțumesc, că vii în Voința Mea pentru a ține companie durerii și iertării Mele. Continuă să înoți în Voința Mea și, făcându-ți a ta, propria mea durere, strigând pentru fiecare jignire: durere, iertare, astfel încât să nu fiu doar Eu cel care se întristează și cere iertare, ci având compania micuței fiice a Vrerii Mele, care se îndurerează împreună cu Mine".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu