21 iunie, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 33



Regina Cerului în împărăția Voinței Divine. Sună prima oră a durerii. Eroismul supunerii Copilașului Divin la dura tăietură a Circumciziunii.


Sufletul către Mama sa Cerească: Mamă Divină, iubirea ta mă cheamă foarte puternic lângă tine, pentru că vrei să i-au parte la bucuriile și durerile tale, pentru a le închide în inima mea ca garanția iubirii tale și a Copilașului Isus, astfel ca să pot înțelege cât m-ați iubit și cât de obligată sunt să vă imit, având modelul vieții voastre, pentru a face (în a mea) o copie perfectă. Și Tu Mamă Sfântă, ajută-mă, astfel ca să vă pot imita.

Lecția Reginei Cerului: Preaiubită fiică, cât doresc compania ta și cât doresc să-ți spun povestea noastră de iubire și de durere! Compania ta face mai dulce, suave și dragi bucuriile, iar durerea rămâne atenuată și înlocuită de compania dulce a celor care ne iubesc. Acum, tu trebuie să știi că au trecut abia opt zile de la nașterea Copilașului Divin. Totul era sărbătoare și fericire și însăși Creația, participând la sărbătoare, îl sărbătorea pe Creatorul Copil. Dar datoria ne-a întrerupt bucuriile, pentru că în acele vremuri era o lege: toți copiii întâi născuți trebuiau să se supună la dura tăietură a Circumciderii.

Inima mea de Mamă sângera de durere, trebuind să-l supun pe dragul meu fiu, Viața mea, pe însăși Creatorul meu, la o durere atât de necruțătoare. Ah, cum aș fi vrut să fac schimbul, dar Vrerea Supremă s-a impus peste iubirea mea și, dându-mi eroismul, mi-a poruncit să-l circumcid pe Copilul Dumnezeu. Fiica mea, tu nu poți înțelege cât m-a costat, dar a învins FIATUL Divin și am ascultat. Împreună cu Sfântul Iosif, fiind amândoi de acord, s-a circumcis dragul meu Fiu. La dureroasa tăietură Eu am simțit că mi se sfâșie Inima și am plâns; și Sfântul Iosif plângea, iar dragul meu Copil gemea, era atât de mare durerea că tremura și, privindu-mă, căuta la mine ajutor. Ce oră de durere și de neliniște pentru toți trei! A fost atât de mare, căci mai mult decât marea, copleșea toate ființele pentru a aduce lor prima garanție și însăși viața Fiului meu, pentru a le salva.

Acum, binecuvântată fiică, tu trebuie să știi că această tăietură conținea mistere profunde. Primul, era sigiliul prin care mica Umanitate a Cerescului Copilaș imprima înfrățirea cu întreaga familie omenească, iar sângele pe care l-a vărsat era prima răsplată înaintea Dreptății Divine, pentru a răscumpăra întregile generații omenești. Dragul Copilaș, era inocent, nu era obligat să accepte această lege; dar voia să se supună: mai întâi să dea exemplu, iar apoi să dea curaj și încredere tuturor, spunând: „nu vă temeți, sunt un frățior de-al vostru, asemenea vouă. Să ne iubim și vă voi salva pe toți, vă voi duce pe toți la Tatăl meu Ceresc, ca pe dragii mei frați”.


Fiica mea, ce exemplu dă Copilul Ceresc! El, care este Autorul Legii, se supune Legii. Sunt abia opt zile de când s-a născut, își face o obligație și se supune la tăietura dură a Circumciderii, tăietură de neșters, cum de neșters este uniunea pe care vine să o facă cu umanitatea decăzută. Iar asta spune că sfințenia stă în propria obligație, în observarea legilor și în împlinirea Voinței Divine. Sfințenie fără obligație nu există; obligația este cea care pune ordine, armonie, sigiliul pentru sfințenie.


În afară de asta, fiica mea, tu trebuie să știi că, după mica sa viață de inocență, Adam, ieșind din Voința Divină, voința sa umană a rămas rănită mai mult decât de un cuțit mortal; iar prin această rană a intrat păcatul, pasiunile, a pierdut frumoasa zi a Voinței Divine și s-a degradat atât de mult încât stârnea milă. Iar dragul meu Fiu, după bucuriile pure ale nașterii sale, vrea să fie circumcis, astfel ca această rană să însănătoșească rana pe care Adam și-a făcut-o, făcând propria voință, și cu sângele său i-a pregătit baia să-l spele de toate greșelile sale, întărindu-l și înfrumusețându-l, pentru a-l face să devină demn de a primi din nou acea Voință Divină pe care a respins-o, care forma sfințenia și fericirea sa.


Fiica mea, nu a fost faptă sau durere pe care El a suferit-o, prin care să nu caute de a ordona din nou Voința Divină în ființele umane. De aceea să-ți dorești din inimă, în toate ocaziile, chiar dureroase și umilitoare, să faci în toate Voința Divină, pentru că acestea sunt materia primă, în care se ascunde (Voința Divină) pentru a lucra în ființa umană, pentru a face să existe viața sa plină de vibrație în ființa umană.


Acum, preaiubită fiică, în durerea atât de mare, se naște cea mai frumoasă bucurie, astfel să oprească lacrimile noastre: cum a fost circumcis I-am pus Numele Preasfânt Isus, adus de Înger. Pronunțând acest nume Preasfânt a fost atât de mare bucuria noastră, fericirea noastră, că a îndulcit durerea noastră. Mai mult de atât, în acest nume, cine ar vrea, ar găsi balsam pentru durerile sale, apărare în pericole, victorie în ispite, o mână de ajutor pentru a nu cădea în păcat, medicamentul pentru toate rele sale.


Acest nume Preasfânt al lui Isus face să tremure iadul, îl venerează Îngerii, sună dulce la urechea Tatălui Ceresc; înaintea acestui Nume toți se închină și îl adoră. Nume puternic, nume sfânt, nume mare, iar cine îl invocă cu credință va simți minunățiile, secretul miraculos al virtuților al acestui Nume Preasfânt. Acum, fiica mea, îți recomand: pronunță mereu acest Nume, Isus. Când vezi că voința ta umană slăbită, inconstantă, ezită să o facă pe cea Divină, numele Isus o va face să nască din nou în FIATUL Divin. Dacă ești asuprită, cheamă-l pe Isus, dacă lucrezi, cheamă-l pe Isus, dacă dormi, cheamă-l pe Isus, iar când te trezești primul cuvânt să fie Isus. Cheamă-l mereu; este un nume care conține mări de haruri, însă îl dă cui îl cheamă și îl iubește.

Sufletul către Regina sa: Mamă Cerească, cât trebuie să-ți mulțumesc pentru multele și frumoasele lecții pe care mi le-ai dat. Oh, te rog, să le scrii în inima mea, astfel ca să nu le uit niciodată; te rog să dai baia de sânge a Cerescului Copilaș sufletului meu, astfel ca să-mi însănătoșească rănile voinței mele umane, pentru a închide în Ea pe cea Divină; iar pentru a mă ocroti scrie-mi peste fiecare rană Numele Preasfânt al lui Isus.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei face cinci acte de iubire Numelui Preasfânt al lui Isus și mă vei compătimi pentru durerea pe care am suferit-o când Fiul meu Isus a fost Circumcis.

Jaculatorie: Mama mea, scrie în inima mea Isus, astfel ca să-mi dea harul să trăiesc din Voința Divină. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu