23 iunie, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 37


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine pe pământ. 

Regina familiei, Regina miracolelor, legătura de căsătorie dintre FIAT și ființa umană. Nunta din Cana.

 

Sufletul către Mama sa Cerească: Mamă sfântă, iată-mă împreună cu tine și cu dulcele Isus asistând la o nouă căsătorie, pentru a vedea miracolele și a înțelege marele mister și unde ajunge pentru mine și pentru toți iubirea ta maternă. Oh, Mama mea, ia mâna mea în mâna ta, pune-mă pe genunchii tăi, copleșește-mă cu iubirea ta, purifică inteligența mea și spune-mi de ce vrei să asist la această căsătorie.

Lecția Reginei Cerului: Fiica mea preaiubită, Inima mea este copleșită de iubire și am simțit nevoia să-ți spun cauza, de ce împreună cu Fiul meu am vrut să asist la această nuntă din Cana. Tu crezi că a fost ceremonie oarecare? Nu, fiică, sunt profunde mistere. Dă-mi atenție și-ți voi spune lucruri noi: cum iubirea mea de Mamă s-a manifestat într-un mod incredibil și cum Iubirea Fiului meu a dat adevărate semne de paternitate și regalitate pentru ființele umane.

Acum ascultă-mă; Fiul meu era întors din deșert și se pregătea pentru viața publică, dar mai întâi vrea să asiste la această căsătorie și de aceea a permis să fie invitat. Am plecat, nu pentru a sărbători, ci pentru a înfăptui lucruri mari în favoarea generațiilor omenești. Fiul meu lua locul Tatălui și al Regelui în mijlocul familiilor; Eu luam locul de Mamă și de Regină. Cu prezența noastră reînnoiam sfințenia, frumusețea, ordinea căsătoriei formată de Dumnezeu în Eden, adică a lui Adam și Eva, căsătoriți de Suprema Entitate pentru a popula pământul și pentru a se înmulți și crește viitoarele generații.

Căsătoria este substanța unde apare viața generațiilor; se poate chema trunchiul din care vine populat pământul. Preoții, persoanele consacrate sunt ramurile; dacă nu ar fi fost trunchiul, nici ramurile nu ar fi avut viață. Deci, cu păcatul, Adam și Eva ieșind din Voința Divină, au pierdut sfințenia, frumusețea, ordinea familiei; iar Eu Mama ta, noua Eva inocentă, împreună cu Fiul meu, am mers pentru a reordona ceea ce Dumnezeu a făcut în Eden; Mă constituia Regina familiilor și obțineam harul ca FIATUL Divin să domnească în ele, pentru a avea familii care să-mi aparțină, iar Eu să am locul de regină în mijlocul lor.


Dar nu este tot, fiica mea. Iubirea noastră se revărsa și voiam să le facem cunoscut cât îi iubeam și să le dăm lor una dintre cele mai sublime lecții. Și iată cum; când era mai frumos, la prânz, nu a mai fost vin, iar Inima mea de Mamă s-a simțit aprinsă de iubire, voia să dea ajutor... Și, știind că Fiul meu putea totul, cu accente rugătoare, dar sigură că m-ar fi ascultat, Îi spun: „Fiul meu, mirii nu mai au vin”. Și El mi-a răspuns: „Nu a ajuns ora mea, pentru a face miracole”. Iar Eu, știind sigur că nu mi-ar fi refuzat ceea ce îi cerea Mama sa, le spun celor care serveau la masă: „Faceți ceea ce vă spune Fiul meu și veți avea ceea ce vreți, ba chiar veți avea mai mult, din abundență”.


Fiica mea, în aceste puține cuvinte Eu am dat o lecție, cea mai utilă, necesară și sublimă pentru oameni. Eu am vorbit cu Inimă de Mamă și am spus: „Fiii mei, vreți să fiți sfinți? Faceți Voința Fiului meu; nu vă îndepărtați de la ceea ce El vă spune și veți fi asemenea Lui, veți avea Sfințenia sa în puterea voastră. Vreți ca toate relele să înceteze? Faceți ceea ce vă spune Fiul meu. Vreți orice fel de har chiar și dificil de obținut? Faceți ceea ce vă spune și vrea. Vreți chiar și lucrurile necesare vieții naturale?


Faceți ceea ce vă spune Fiul meu, pentru că, în cuvintele sale, în ceea ce vă spune și vrea, ține închisă o așa putere căci, cum vorbește, cuvântul său conține ceea ce cereți și face să apară în sufletele voastre harurile pe care le vreți”... Câți se văd plini de pasiuni, slăbiți, triști, fără nicio șansă, mizerabili; și totuși se roagă și se roagă, dar, pentru că nu fac ceea ce spune Fiul meu, nu obțin nimic, Cerul se pare că este închis pentru ei. Aceasta este o durere pentru Mama ta, pentru că văd că, în timp ce ei se roagă, se îndepărtează de Izvorul unde se găsesc toate bunurile, care este Voința Fiului meu.


Deci, servitorii au făcut tocmai ceea ce le-a spus Fiul meu, adică: „Umpleți vasele cu apă și duceți-le la masă”. Dragul meu Isus a binecuvântat acea apă și s-a transformat în vin delicios. Ah, de mii de ori va fi fericit cine face ceea ce El spune și vrea! Cu aceasta Fiul meu mi-a dat onoarea cea mai mare, m-a constituit Regina miracolelor; de aceea vrea uniunea și rugăciunea mea pentru a face primul miracol. El mă iubea foarte mult, așa că vrea să-mi dea primul loc de Regină chiar și în miracole și le spunea cu faptele, nu doar vorbea: „Dacă vreți haruri, miracole, veniți la Mama mea; Eu nu îi voi refuza niciodată nimic din ceea ce Ea vrea”.


În afară de asta, fiica mea, asistându-l la această căsătorie, Eu m-am uitat la secolele viitoare, am văzut Împărăția Voinței Divine pe pământ, m-am uitat la familii și m-am rugat pentru ei ca să simbolizeze Iubirea Trinității Sacrosancte, pentru a face ca Împărăția sa, să fie în plină vigoare, iar cu drepturile mele de Mamă și Regină am luat în pieptul meu regimul Său și, posedând Izvorul, am pus la dispoziția ființelor umane toate harurile, ajutoarele, sfințenia care trebuie pentru a trăi într-o împărăție așa sfântă. Și de aceea merg, repetând: „Face-ți ceea ce vă spune Fiul meu”.

Fiica mea, ascultă-mă: nu căuta altceva, dacă vrei totul în puterea ta, dă-mi mulțumirea că pot face din tine fiica mea adevărată și a Voinței Divine. Și atunci Eu îmi voi lua obligația de a forma Căsătoria între tine și FIAT și, făcându-ți ca o adevărată Mamă, voi lega Căsătoria, dându-ți ca zestre aceeași Viață a Fiului meu și ca dar, Maternitatea mea și toate virtuțile mele.

Sufletul: Mamă Cerească, cât trebuie să-ți mulțumesc pentru marea iubire pe care mi-o porți și cum în tot ceea ce faci ai mereu un gând pentru mine și mă pregătești, îmi dai haruri așa mari, că, împreună cu mine, Cerurile și pământul rămân emoționați și răpiți, iar toți îți spunem: „Mulțumim, mulțumim!” Ah, Mamă sfântă, sculptează în inima mea cuvintele tale sfinte: „Fă ceea ce îți spune Fiul meu”, astfel ca să genereze în mine viața Voinței Divine, pe care atât de mult o suspin și doresc; iar Tu sigilează-mi voința mea, astfel ca să fie mereu supusă Divinității.

Propunere: În toate acțiunile noastre urechile noastre să tindă pentru a o asculta pe Mama noastră Cerească, care ne spune: „Face-ți ceea ce vă spune Fiul meu”, astfel încât să facem totul pentru a împlini Voința Divină.

Jaculatorie: Mamă Sfântă, vino în sufletul meu și fă-mi miracolul să fiu stăpânită de Voința Divină.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu