22 iunie, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 35

 

Regina Cerului în împărăția Voinței Divine. Lasă Betleemul. FIATUL Divin o cheamă la eroismul sacrificiului de a-l oferi pe Copilașul Isus, pentru salvarea neamului omenesc. Purificarea.



Sufletul către Mama sa Cerească: Mamă Sfântă, iată-mă alături de tine pentru a te însoți la Templu, unde mergi să împlinești unul dintre cele mai mari sacrificii, adică să dai viața Cerescului Copilaș în grija fiecărei ființe umane, astfel ca să-o folosească spre a se salva și a se sfinți, dar vai, durere, mulți o vor folosi pentru a-l ofensa și pentru a se pierde. Oh, Mama mea, depune-l pe micuțul Isus în inima mea, iar eu îți promit și jur să-l iubesc mereu și să-l țin ca viață a sărmanei mele inimi.

Lecția Reginei Cerului: Preaiubită fiică, cât sunt de mulțumită să te am aproape! Inima mea maternă simte nevoia de a-și manifesta iubirea mea și de a-ți încredința secretele mele. Fii atentă la lecțiile mele și ascultă-mă. Tu trebuie să știi că sunt deja patruzeci de zile de când ne aflăm în această peșteră din Betleem, prima locuință a Fiului meu aici jos, dar câte minunății în această peșteră! Cerescul Copilaș, într-o explozie de iubire, a coborât din Cer pe pământ, a fost zămislit, s-a născut și a simțit nevoia să manifeste această iubire. Astfel încât fiecare respirație, bătaie a inimii și mișcare era o manifestare de iubire pe care o făcea; fiecare lacrimă, suspin și geamăt era o manifestare de iubire.


Chiar dacă se simțea amorțit din cauza frigului, buzișoarele, învinețite și tremurânde, erau toate manifestări de iubire pe care le făcea, căutând-o pe Mama sa unde să depună această iubire, pe care nu o putea conține, iar eu eram copleșită de iubirea sa. Astfel că m-am simțit rănită în permanență și-l simțeam pe dragul meu micuț, palpitând, respirând, mișcându-se în Inima mea maternă care Îl simțea plângând, gemând și scâncind, rămânând inundat de flăcările iubirii sale. Deja Circumciziunea sa mi-a deschis profunde despicături, unde mi-a vărsat atât de multă iubire că m-am simțit Regina și Mama iubirii. Eu m-am simțit răpită văzând că în fiecare durere, lacrimă și mișcare pe care le făcea dulcele meu Isus, o căuta și o chema pe Mama sa, ca un drag refugiu al actelor și al vieții sale.

     Cine îți poate spune, fiica mea, ceea ce s-a petrecut între mine și Cerescul Copilaș în aceste patruzeci de zile? Repetarea actelor sale împreună cu mine, lacrimile sale, durerile sale, iubirea sa? Eram ca și contopiți împreună și ceea ce făcea El făceam și Eu. Dar, trecând cele patruzeci de zile, drăguțul Copilaș, mai mult ca oricând înecat în iubirea sa, vrea să se supună Legii și să se prezinte la Templu, spre a se oferi pentru salvarea fiecăruia. Era Voința Divină care ne chema la marele sacrificiu, iar noi imediat am ascultat. Fiica mea, acest FIAT Divin, când găsește hotărârea în ceea ce El vrea, pune la dispoziția ființei umane puterea sa divină, sfințenia sa, puterea sa creatoare de a înmulți acel act, cel al sacrificiului; pentru toți și pentru fiecare pune în acel sacrificiu o monedă de o valoare infinită, prin care se poate plăti și satisface pentru toți.

Deci era pentru prima oară când Mama ta și Sfântul Iosif am ieșit împreună cu Copilașul Isus. Toată Creația l-a recunoscut pe Creatorul său și [ființele umane] s-au simțit onorate, să-l aibă în mijlocul lor și, sărbătorind, ne-au însoțit în drumul nostru. Ajunși la Templu, ne-am prosternat și am adorat Maiestatea Supremă și apoi L-am depus în brațele Preotului, care era Simion și care a făcut oferta Veșnicului Tată, oferindu-l spre salvarea tuturor. Iar în timp ce Îl oferea, inspirat de Dumnezeu, îl recunoaște pe Cuvântul Divin și, tresăltând de o imensă bucurie, l-a adorat și i-a mulțumit drăguțului Copilaș; și, după ofertă, s-a manifestat ca Profet, prezicându-mi toate durerile mele. 


Ah, cum FIATUL Suprem a făcut să simt atât de dureros în Inima mea maternă, într-un un sunet vibrant, trista tragedie a tuturor durerilor pe care le va suferi Fiul meu Divin. Fiecare cuvânt era ca o spadă ascuțită care mă străpungea. Dar ceea ce mi-a străpuns Inima a fost când am auzit că acest Ceresc Copilaș v-a fi nu doar salvarea, ci și distrugerea multora și ținta contradicțiilor. Ce durere! Ce suferință! Dacă Vrerea Divină nu m-ar fi susținut, aș fi murit de o durere pură în acea clipă. În schimb mi-a dat viață pentru a începe să formeze în mine împărăția durerilor, în împărăția Voinței Divine. Astfel că, cu dreptul de Mamă pe care îl aveam asupra tuturor, am dobândit și dreptul de Mamă și Regină a tuturor durerilor. Oh, da, cu durerile mele am dobândit moneda pentru a plăti datoriile fiilor mei chiar și a fiilor nerecunoscători.


Acum, fiica mea, tu trebuie să știi că, prin lumina Voinței Divine care domnea în mine, deja cunoșteam toate durerile pe care trebuia să le sufăr, chiar și mai mult din ceea ce mi-a spus sfântul Profet; dimpotrivă, pot spune că mi-a profețit durerile care îmi veneau din exterior, dar, de durerile interioare care m-ar fi străpuns mai mult, de durerile interioare dintre mine și Fiul meu, nu mi-a spus niciun cuvânt. Însă cu toate acestea, în acel act solemn de oferire a Fiului meu, auzindu-le, m-am simțit atât de străpunsă, încât mi-a sângerat Inima și s-au deschis noi căi de dureri și despicături profunde în sufletul meu.

Acum ascult-o pe Mama ta: în suferințele tale, în dureroasele întâlniri, care nici ție nu-ți vor lipsi, când cunoști că Vrerea Divină vrea vreun sacrificiu de la tine, fii pregătită, nu te abate, dimpotrivă, repetă imediat dragul și dulcele FIAT, adică „ceea ce vrei Tu îl vreau și eu”, și cu o iubire eroică fă ca Vrerea Divină să ia locul său regal în suferințele tale, astfel ca să ți le schimbe în monede de o infinită valoare, prin care vei putea  plăti datoriile tale, dar și ale fraților tăi spre a-i elibera din sclavia voinței umane, făcându-i să intre ca fii liberi în împărăția FIATULUI Divin.  Deci tu trebuie să știi că Vrerii Divine îi place atât de mult sacrificiul pe care El (Fiatul Divin) îl vrea din partea ființei umane, încât îi cedează drepturile sale divine și o constituie (pe Vrerea Divină) regina sacrificiului și a binelui care va apare în mijlocul oamenilor.

Sufletul către Mama sa Cerească: Mamă sfântă, în Inima ta străpunsă pun toate suferințele mele, căci tu știi cât mă îndurerează. Oh, fii Mamă pentru mine și varsă în inima mea balsamul durerilor tale, astfel ca să am aceeași soartă ca a ta și să mă folosesc de suferințele mele pentru a-l apăra pe Isus, ținându-l ocrotit și protejat de toate ofensele și, ca mijloc sigur pentru a dobândi împărăția Voinței Divine, să-l fac să vină să domnească pe pământ.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei veni în brațele mele, astfel ca să te ofer împreună cu Fiul meu Tatălui Ceresc, pentru a obține împărăția Voinței Divine.

Jaculatorie: Mamă sfântă, varsă durerea ta în sufletul meu și transformă toate suferințele mele în Voința lui Dumnezeu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu