03 februarie, 2021

A XII-a oră - 4:00-5:00 - ISUS ÎN MÂINILE SOLDAȚILOR

 Isuse, preadulcea mea Viață, în timp ce dormeam strânsă la Inima ta, deseori mă simțeam împunsă de spinii care înțeapă Inima ta Preasfântă și, voind să mă trezesc împreună cu tine, pentru ca Tu să ai cel puțin pe cineva care să noteze toate durerile tale și să te compătimească, mă strâng mai puternic la Inima ta; și simțind pe viu înțepăturile tale, mă trezesc... Dar ce văd, ce aud? Aș vrea să te ascund înăuntrul inimii mele, pentru a mă expune în locul tău și a lua asupra mea chinuri atât de dureroase, insulte și umiliri atât de incredibile; însă numai Iubirea ta putea să suporte atât de multe torturi... Răbdătorul meu Isus, la ce puteai să te aștepți de la persoane atât de inumane? 



Deja văd că își bat joc de tine, îți acoperă Fața de scuipături dese, lumina ochilor tăi frumoși rămâne acoperită de scuipături, iar Tu, vărsând șiroaie de lacrimi pentru mântuirea noastră, respingi din ochii tăi acele scuipături, iar inima dușmanilor tăi nefiind capabilă să vadă lumina ochilor tăi, ei se întorc din nou să le acopere de scuipături... Alții, fiind și mai abili în a face rău, îți deschid gura ta dulce și ți-o umple de scuipături dezgustătoare, așa încât ei înșiși se îngrețoșează. Și pe măsură ce acele scuipături coboară și arată maiestatea Feței tale și supraumana ta blândețe, ei se cutremură și se rușinează; și, pentru a se simți mai liberi, îți leagă ochii cu o cârpă mizerabilă, pentru a se putea dezlănțui în întregime asupra Persoanei tale adorabile..., astfel că te bat fără milă, te târăsc, te calcă în picioare și îți dau fără încetare pumni și palme pe Fața ta și peste cap, zgâriindu-te, trăgându-te de păr și împingându-te dintr-o parte într-alta...


Isuse, Iubirea mea, inima mea nu rezistă, văzându-te în atât de multe chinuri. Tu vrei să notez tot, dar eu simt că aș vrea să-mi acopăr ochii, pentru a nu vedea scene atât de dureroase, care sfâșie orice inimă, însă iubirea pe care o am pentru tine mă constrânge să privesc ce se va întâmpla cu tine. Și văd că nu răsufli, că nu spui nici un cuvânt pentru a te apăra, că stai în mâna acestor soldați ca o zdreanță și pot să facă din tine ceea ce vor; și, văzându-i sărind asupra ta, mi-e teamă că Tu ai să mori sub picioarele lor.


Binele meu și Totul meu, e atât de mare durerea pe care o simt din cauza durerilor tale, încât aș vrea să strig așa de tare, încât să fiu auzită sus în Cer și să-i chem pe Tatăl, pe Duhul Sfânt și pe toți Îngerii, și (să fiu auzită) aici pe pământ, de la un capăt la altul, și să le chem, mai întâi, pe dulcea Mamă și toate sufletele care te iubesc, ca să formăm un cerc în jurul Tău, să-i împiedicăm pe acești soldați impertinenți să se apropie de tine pentru a te insulta și, mai mult, a te tortura. Iar împreună cu tine să ispășim orice fel de păcate comise noaptea, mai ales pe cele înfăptuite de sectanți asupra Persoanei tale Sacramentale în timpul nopții, și toate ofensele venite din partea sufletelor care nu rămân credincioase când încercarea devine obscură ca noaptea.


Dar văd, insultatul meu Bine, că soldații obosiți și beți ar vrea să se odihnească, iar sărmana mea inimă, asuprită și sfâșiată de multele tale dureri nu vrea să rămână singură cu tine, simte nevoia unei alte companiei. Oh, dulcea mea Mamă, fii Tu nedespărțita mea însoțitoare, să-l îmbrățișăm împreună pe Isus pentru a-l mângâia! O, Isuse, împreună cu Mama te sărut, iar cu ea voi avea somnul iubirii pe adorabila ta Inimă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu