03 februarie, 2021

A ZECEA ORA - 2:00-3:00 - ISUS ESTE PREZENTAT LA ANA

 Isuse, fii mereu împreună cu mine; dulce Mamă, să-l urmăm împreună pe Isus ... Isuse al meu, Santinela divină, dorința ta este de a nu rămâne singur, așadar, veghindu-mă Tu în inimă, nevrând să fii singur și fără mine, mă trezești și împreună cu tine mă găsesc în casă la Ana. Deja te afli în acel moment în care Ana te interoghează despre învățătura ta și despre ai tăi discipoli, iar Tu, o, Isuse, pentru a apăra slava Tatălui, deschizi gura ta Preasfântă și cu glas puternic și demn răspunzi: „Eu am vorbit în public, iar toți cei care se află aici m-au ascultat”.



La accentele tale demne toți se simt tremurând, dar perfidia este atât de mare, încât un servitor, vrând să-l  onoreze pe Ana, se apropie de tine și cu mâna acoperită de fier îți dă o palmă, atât de tare încât te-ai clătinat, învinețind Fața ta Preasfântă... Acum înțeleg, dulcea mea Viață, de ce m-ai trezit. Tu aveai dreptate: cine trebuia să te susțină în acest moment în care aproape cazi? Dușmanii tăi izbucnesc în râsete satanice, în fluierături și, bătând din palme, aplaudă un gest atât de nedrept, iar Tu, clătinându-te, nu ai pe cine să te sprijini ... Isuse al meu, te îmbrățișez, chiar vreau să-ți fac un zid cu ființa mea și îți ofer obrazul meu cu curaj, gata de a suporta orice durere din iubire pentru tine. Te compătimesc pentru această batjocură și împreună cu tine vreau să-ți dau reparare pentru timiditatea atâtor suflete care se descurajează cu ușurință, vreau să-ți dau reparare pentru toți aceia care de teamă nu spun adevărul, pentru lipsa de respect a Preoților și din cauza uneltirilor.


Dar văd, tristul meu Isus, că Ana te trimite la Caiafa; iar dușmanii tăi te aruncă pe scări, iar Tu, Iubirea mea, în această dureroasă cădere, ispășești pentru aceia care în timpul nopții se întrec în greșeli, favorizați de întuneric, și chemi în lumina Credinței pe eretici și pe cei necredincioși. Și eu vreau să te urmez în aceste reparări, iar până să ajungi la Caiafa, îți trimit suspinele mele pentru a te apăra de dușmanii tăi; iar în timp ce eu voi dormi, continuă să-mi fii de veghe, trezindu-mă când vei avea nevoie. De aceea dă-mi sărutul și binecuvântarea ta, iar eu îți sărut Inima și în Ea îmi voi continua somnul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu