01 mai, 2020

Gândul doar la voi înșivă orbește mintea

Din scrierile Luisei Piccaretta:
Volumul 11: 16 august 1912

Efectul negativ pe care il are gândirea indreptata spre sine și eficacitatea gândurilor la Isus.

În această dimineață mereu dragul meu Isus mi-a spus: "Fiica mea, gândul doar la voi înșivă orbește mintea și formează un fel de fermecare umană, iar această fermecare umană formează o plasă în jurul omului. 

Această plasă este formată din slăbiciuni, opresiune, melancolie, frici și tot ceea ce conține natura umană. 

Și cu cât omul se gândește mai mult la sine, chiar și din punct de vedere al binelui, cu atât devine mai densă plasa și cu atât mai orbit sufletul rămâne, iar pe măsură ce nu se gândește la sine și se gândește doar la Mine și numai să mă iubească, indiferent de lucruri, este lumină pentru minte și formează un dulce farmec divin și, de asemenea își formează plasa sa.


Această plasă este formată din lumină, tărie, bucurie, încredere, pe scurt, de toate bunurile pe care Eu însumi le dețin; și cu cât se gândește mai puțin la sine, plasa se formează mai densă, astfel că nu se mai recunoaște...

Cât este de frumos sufletul înfășurat în această plasă pe care l-a țesut farmecul divin! Cât este de plăcut, grațios și drag pentru tot cerul! 

În mod opus este sufletul care se fixează doar pe sine însuși".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu