28 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 26


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine. Ora durerii se apropie. 

Dureroasa despărțire. Isus în viața sa publică și apostolică.


Sufletul către Mama sa Cerească: Iată-mă din nou la tine, Regina mea Mamă; astăzi iubirea mea de fiică mă face să alerg către tine pentru a fi spectatoare, când dulcele meu Isus, despărțindu-se de tine, ia calea pentru a forma viața sa apostolică în mijlocul ființelor. Mamă sfântă, știu că vei suferi mult; fiecare moment de despărțire de Isus îți va costa viața, iar eu, fiica ta, nu vreau să te las singură, vreau să-ți șterg lacrimile, iar cu compania mea vreau să înlătur singurătatea ta, și, în timp ce vom sta împreună, Tu vei continua să-mi dai frumoasele tale lecții despre Voința Divină.

Lecția Reginei Cerului: Preaiubita mea fiică, compania ta îmi va fi foarte plăcută, pentru că voi simți în tine primul dar pe care mi-l face Isus, un dar format dintr-o iubire pură, produs din al său și al meu sacrificiu, darul care mă va costa viața Fiului meu.

Acum dă-mi atenție și ascultă-mă. Ascultă, fiica mea, pentru Mama ta începe o viață de durere, de singurătate și de lungi despărțiri de supremul meu Bine, Isus. Viața ascunsă s-a terminat și El simte nevoia irezistibilă de iubire să iasă în public, pentru a se face cunoscut și de a merge în căutarea omului rătăcit în dezordinea voinței sale, pradă tuturor relelor. Dragul de Sfântul Iosif deja murise, Isus pleca, iar Eu am rămas singură în căsuța cea mică. Când iubitul meu Isus mi-a cerut ascultarea de a pleca, pentru că nu făcea niciodată nimic, dacă mai întâi nu îmi spunea, Eu am simțit o prăbușire în Inimă, însă, cunoscând că aceea era Voința Supremă, am spus imediat al meu FIAT, nu am ezitat nicio clipă și, între FIATUL meu și FIATUL Fiului meu, ne-am despărțit. În tumultul iubirii noastre, m-a binecuvântat și m-a lăsat. Eu l-am însoțit cu privirea mea cât am putut, apoi, retrăgându-mă, m-am abandonat în acea Vrere Divină care era viața mea. Dar o putere a FIATULUI Divin, această Vrere Sfântă, nu mă făcea să pierd niciodată din vedere pe Fiul meu, nici El nu mă pierdea pe mine, ba chiar am simțit bătăile Inimii sale într-a mea, iar Isus a simțit-o pe a mea într-a sa.


Dragă fiică, Eu l-am primit pe Fiul meu din partea Vrereii Divine și, ceea ce această Vrere Sfântă dă, nu este dat să se termine, nici să suporte despărțiri; darurile sale sunt permanente și eterne. Deci Fiul meu era al meu, nimeni nu putea să mi-l ia, nici moartea, nici durerea, nici despărțirea, pentru că Vrerea Divină mi l-a dăruit. Deci separarea noastră era aparentă, însă în realitate eram uniți împreună. Peste acestea a fost Voința care ne-a însuflețit: cum ne puteam despărți?


Deci tu trebuie să știi că lumina Voinței Divine mă făcea să văd cât de rău îl tratau pe Fiul meu și cu câtă nerecunoștință. Pasul său l-a îndreptat spre Ierusalim; prima sa vizită a fost în Templul sfânt, în care a început seria predicilor sale. Dar, vai, durere!  Cuvântul său, plin de viață, purtător de pace, de iubire și ordine, era interpretat și cu răutate ascultat, mai ales de savanții și învățații din acele vremuri, iar, când Fiul meu spunea că era Fiul lui Dumnezeu, Cuvântul Tatălui, Cel care a venit să-i salveze, i-au vrut atât de mult răul, încât cu privirile lor furioase voiau Să-l devoreze.

   

Ah, cum suferea iubitul meu bine, Isus! Cuvântul său creator, fiind respins, Îl făceau să simtă moartea pe care o dădeau cuvântului său divin; Eu eram toată atentă, numai ochi privind acea Inimă Divină care sângera și Îi ofeream Inima mea maternă pentru a primi aceleași răni, pentru a-l consola și să-i dau un sprijin în actul când stătea să cedeze. Oh, de câte ori după ce a împărțit cuvântul său, L-am văzut uitat de toți, fără ca nimeni Să-i ofere o alinare, singur, singur, în afara zidurilor orașului, în aer liber, sub bolta cerului înstelat, sprijinit de un copac, plângând, se ruga pentru salvarea tuturor.

Iar Mama ta, dragă fiică, din căsuța mea, am plâns împreună și, în lumina FIATULUI Divin, I-am trimis lacrimile mele pentru a-l mângâia, îmbrățișările mele caste și săruturile mele pentru a-l întări. Deci iubitul meu Fiu, văzându-se respins de cei mari, de învățați, nu s-a oprit, nici nu se putea opri; iubirea sa alerga, pentru că voia suflete. Deci s-a înconjurat de săraci, de nefericiți, de bolnavi, de șchiopi, de orbi, de muți și de atât de multe alte boli cu care erau asuprite săracele ființele umane, toate imagini ale multelor rele pe care le-a produs voința umană în ele. Iar dragul Isus îi însănătoșea pe toți, îi consola și-i instruia pe toți, astfel că a devenit prietenul, tatăl, medicul, învățătorul săracilor.

Fiica mea, se poate spune că au fost săracii păstori, cei care cu vizitele lor L-au primit când s-a născut și sunt săracii care L-au urmat în ultimii ani din viață aici jos, până să moară. Săracii, ignoranții sunt mai simpli, mai puțin atașați de judecata lor și de aceea sunt cei mai favorizați, cei mai binecuvântați și iubiți de Fiul meu drag, așa că îi alege pe săracii pescari să fie Apostolii și coloanele viitoarei Biserici.

Acum, preaiubită fiică, dacă ți-aș spune ceea ce a făcut și a suferit Fiul meu și Eu, în acești trei ani din viața sa publică, m-aș lungi prea mult. Ceea ce îți recomand este ca în tot ceea ce poți să faci și să suferi, primul act al tău și ultimul să fie FIATUL Divin. În FIAT ne-am separat de Fiul meu, iar FIAT mi-a dat puterea de a face sacrificiul. Așa vei găsi putere în toate, chiar și în durerile care îți costă viața, dacă vei închide totul în eternul FIAT. De aceea spune Mamei tale că te vei afla mereu în Voința Divină. Așa și tu vei simți inseparabilitatea de mine și de al nostru suprem Bine Isus.

Sufletul: Preadulce Mamă, cât te compătimesc văzându-te suferind atât de mult. Oh, te rog, lacrimile tale și cele ale lui Isus varsă-le în sufletul meu, să le rearanjez și să le închizi în FIATUL divin.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, îmi vei da toate durerile tale, să fie companie a singurătății mele, și în fiecare durere vei pune un „Te iubesc” pentru mine și pentru al tău Isus, pentru a repara pentru cei care nu vor să asculte învățăturile lui Isus.

Jaculatorie: Mamă divină, cuvântul tău și cel al lui Isus să coboare în inima mea și să formeze în mine împărăția Voinței Divine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu