04 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 3

Al treilea pas al Voinței Divine în Regina Cerului. 
Zâmbetul întregii Creații pentru concepția Copiliței Cerești


Sufletul se adresează Fecioarei: Suverană Mamă, această micuță fiică a ta, răpită de lecțiile tale cerești, simte o nevoie extremă să vină în fiecare zi pe genunchii tăi materni pentru a te asculta și pentru a depune în inima sa învățăturile tale materne. Iubirea ta, dulcele tău accent, strângându-mă aproape de Inima ta, în brațele tale, îmi dau curaj și încredere, căci Mama mea îmi va da marele har pentru a mă face să înțeleg marele rău al voinței mele.

Lecția Reginei Cerului: Fiica mea, ascultă-mă, este o inimă de mamă care îți vorbește: cum te văd că vrei să mă asculți, Inima mea se bucură și am speranța sigură că fiica mea va lua în posesie împărăția Voinței Divine, pe care Eu o dețin în Inima mea maternă pentru a o da fiilor mei. Deci ascultă-mă cu atenție și scrie toate cuvintele mele în inima ta, astfel ca să meditezi mereu și să modelezi viața ta după învățăturile mele.

Ascultă, fiica mea, de îndată ce Divinitatea a surâs și a sărbătorit concepția mea, FIATUL Suprem a făcut al treilea pas asupra micuței mele umanități.Micuță, micuță, dar dotată de gândire divină, a pus toată Creația în sărbătoare. M-a făcut să fiu recunoscută ca Regina lor, a tuturor lucrurilor create. Au recunoscut în mine viața Vrerii Divine și tot universul s-a închinat la picioarele mele. Chiar dacă eram micuță și încă nenăscută, lăudându-mă, soarele m-a sărbătorit și a surâs cu lumina sa; cerul m-a sărbătorit cu stelele sale, zâmbindu-mi cu mișcarea lor dulce și scânteietoare oferindu-se ca o coroană strălucitoare pe capul meu; iar marea m-a sărbătorit cu valurile sale care se înălțau și scădeau în liniște. Pe scurt, nu a fost lucru creat care să nu se unească la surâsul și sărbătoarea Preasfintei Treimi. Toți au acceptat dominarea mea, imperiul meu, comanda mea, s-au simțit onorați căci, după multe secole de când Adam a pierdut comanda și dominarea de sine, evadând din Voința Divină, au găsit în mine pe Regina lor, iar toată Creația m-a instituit Regina Cerului și a pământului.
Draga mea fiică, tu trebuie să știi că Voința Divină, când domnește în suflet nu știe să facă lucruri mici, ci mari; vrea să centralizeze în creatura fericită toate prerogativele sale divine și tot ceea ce a ieșit din al său FIAT atotputernic, o înconjoară și rămâne supusă la indicațiile sale. Ce lucru nu Mi-a dat FIATUL Divin? Mi-a dat totul. Cerul și pământul stăteau în puterea mea. M-am simțit dominatoare peste toate chiar și peste însăși Creatorul meu.

Acum, fiica mea, ascult-o pe Mama ta. Oh, cum mă doare inima văzându-te slăbită și sărmană. Nu ai adevărata putere pentru a te domina pe tine însăți; temerile, dubiile, reținerile sunt cele care te stăpânesc, toate lucrurile mizerabile ale voinței tale umane, dar știi de ce? Pentru că nu este în tine viața integră a Vrerii Divine, care punând pe fugă toate relele vrerii omenești, te va face fericită și te va umple de toate bunurile pe care Ea le deține. Ah, dacă tu cu o propunere fermă te decizi să nu mai dai viață voinței tale, vei simții murind toate relele și va retrăi în tine toate bunurile, iar atunci totul îți va zâmbi, iar Vrerea Divină va face și în tine al treilea pas, iar toată Creația o va sărbători pe noua sosită în împărăția Voinței Divine. Așadar, fiica mea, mă vei asculta? Îmi dai cuvântul că nu vei mai face niciodată, niciodată din nou voința ta? Să știi dacă vei face aceasta, Eu nu te voi mai lăsa niciodată, îți voi apăra sufletul tău, te voi copleși cu lumina mea astfel ca nimeni să nu aibă curajul să o necăjească pe fiica mea, îți voi da imperiul meu astfel ca să poți stăpâni asupra tuturor relelor voinței tale.

Sufletul: Mamă Cerească, lecțiile tale îmi coboară în inimă și o umple de un balsam ceresc. Îți mulțumesc că atât de mult te cobori spre mine, sărăcuța. Dar ascultă, Mama mea, mă tem de mine însămi, dar dacă Tu vrei, poți totul, iar eu cu tine pot totul, mă abandonez precum o micuță copilă în brațele Mamei mele și sunt sigură că am să satisfac dorurile sale materne.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei privi cerul, soarele, pământul și unindu-te cu toți vei recita de trei ori Slavă Tatălui, pentru a-i mulțumi lui Dumnezeu pentru că m-a constituit Regina tuturor.

Jaculatorie: Regină puternică, domină asupra voinței mele pentru a o converti în Voința Divină.

Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiti mai departe fara a indica sursa (linkul si website-ul de unde ati copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu