14 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 14


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine ajunge la Templu, locuința sa, și devine modelul sufletelor consacrate Domnului.


Sufletul se adresează Reginei Cerești, modelul sufletelor: Mamă Cerească, sărmana ta fiică simte nevoia irezistibilă de a sta cu tine, de a-ți urma pașii, de a vedea acțiunile tale pentru a le copia, pentru a le lua ca model și pentru a le păstra călăuză pentru viața sa. Simt atât de mult nevoia să fiu îndrumată, că nu pot face nimic de una singură, dar cu Mama, care mă iubește atât de mult, voi ști să fac totul și voi cunoaște să fac chiar și Voința Divină.

Lecția Reginei Cerești, modelatoare a sufletelor: Fiica mea dragă, este dorința mea arzătoare să te fac să fii spectatoarea acțiunilor mele, astfel ca tu să te îndrăgostești și să o imiți pe Mama ta. De aceea dă-mi mâna ta în a mea. Eu mă voi simți mai fericită să o am pe fiica mea împreună cu mine. Deci fi atentă și ascultă-mă.

Eu am lăsat casa din Nazaret însoțită de sfinții mei părinți. Când am părăsit-o, am vrut să arunc o ultimă privire asupra acelei căsuțe în care m-am născut, să-i mulțumesc Creatorului meu pentru că mi-a dat un loc în care să mă nasc și pentru a o lăsa în Voința Divină, astfel   copilăria mea și atât de multe amintiri dragi – căci Eu fiind plină de rațiune înțelegeam totul, – să fie toate păstrate în Voința Divină și depozitate în Ea ca garanții ale iubirii mele față de Cel care m-a creat. Fiica mea, să-i mulțumim Domnului și să depunem actele noastre în mâinile sale ca garanții ale iubirii noastre sunt noi canale de haruri și comunicări (care) se deschid între Dumnezeu și suflet, este omagiul cel mai frumos care se poate da Celui care atât de mult ne iubește. De aceea învață de la mine să-i mulțumești Domnului pentru tot ceea ce dorește de la tine și în tot ceea ce vrei să realizezi, cuvântul tău să fie: „Mulțumesc, o Doamne; depun totul în mâinile tale”.


Dar în timp ce am lăsat totul în FIATUL Divin și din moment ce domnea în mine, niciun moment din viața mea nu m-a lăsat niciodată, Eu îl purtam ca un triumf în sufletul meu mic, și oh, miracolele Vrerii Divine! Cu virtutea sa conservatoare păstra ordinea tuturor actelor mele, mici și mari, ca și cum ar acționa în mine, ca triumful său și al meu, astfel că nu a pierdut niciodată memoria niciunui singur act al meu, iar aceasta mi-a dat atât de multă glorie și onoare încât m-am simțit Regină, pentru că fiecare act al meu făcut în Voința Divină era mai mult decât soarele, iar Eu am fost acoperită de lumină, de fericire, de bucurie; Ea îmi aducea Paradisul său. Fiica mea, a trăi din Voința Divină ar trebui să fie dorința, suspinul și aproape patima tuturor; atât de mare este frumusețea care se dobândește și binele care se simte. Total opus este voința umană: ea are virtutea de a mâhni sărmana ființă umană, o asuprește, formează noaptea, [iar ea] pășește orbește, merge mereu șchiopătând în bine și de multe ori pierde memoria puținului bine pe care l-a făcut.


Acum, fiica mea, Eu am părăsit casa părintească cu detașare și curaj, pentru că m-am uitat numai la Vrerea Divină, în care păstram fixată Inima mea, și asta a fost suficient pentru toate. Dar în timp ce mergeam spre Templu, m-am uitat la întreaga Creație și, oh minune, am simțit pulsațiile Voinței Divine în soare, în vânt, în stele, în cer, i-am simțit pulsațiile sub pașii mei, iar FIATUL Divin, care domnea în mine, porunci întregii Creații, căci ca un văl le-a ascuns, ca toate [ființele] să se închine și să-mi dea onoruri de Regină; și toți s-au închinat, oferindu-mi semne de supunere; nici măcar floarea mică a câmpului nu s-a îndurat să nu-mi ofere mica sa stimă. Eu făceam ca totul să fie în sărbătoare, iar, când din necesitate am părăsit orașul, Creația hotăra să-mi dea semne de onoare, iar Eu m-am constrâns să le comand să stea la locul lor și să urmeze ordinea Creatorului nostru.


În acest moment ascultă de Mama ta. Spune-mi: simți în inima ta bucurie, pace, detașare de toate și de toți? Simți curajul că poți să faci totul pentru a împlini Voința Divină, astfel ca să simți în tine o sărbătoare continuă? Fiica mea, pacea, detașarea, curajul, vor forma în suflet golul în care poate să ia loc Voința Divină, iar Ea, fiind de neatins de orice durere, aduce sărbătoare perenă în sufletul omenesc. De aceea curaj, fiica mea, spune-mi că vrei să trăiești din Voința Divină și Mama ta se va gândi la toate.

Așadar, mâine te aștept să-ți spun modul cum m-am comportat în Templu.

Sufletul: Mama mea, lecțiile tale mă fascinează și îmi coboară în inimă. Oh, Tu care iubești atât de mult ca fiica ta să trăiască din Voința Divină, cu puterea ta golește-mă de toate, insuflă-mi curajul necesar pentru a face să dau moarte voinței mele și, cu încredere în tine, îți voi spune: „Vreau să trăiesc din Voința Divină”.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, îmi vei da toate actele tale ca garanție de iubire pentru mine, iar Eu le voi depozita în Voința Divină, spunându-mi de fiecare dată: „Te iubesc, Mama mea”.

Jaculatorie: Mamă Cerească, golește-mă de toate pentru a mă ascunde în Voința lui Dumnezeu.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu