05 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 4


Al patrulea pas al Voinței Divine în Regina Cerului. Încercarea

Sufletul către Fecioară: Iată-mă din nou dragă Mamă Cerească pe genunchii tăi materni. Inima îmi bate puternic, puternic, tânjesc de iubire din dorința de a auzi lecțiile tale frumoase, de aceea dă-mi mâna și ia-mă în brațele tale. În brațele tale petrec momente de paradis, mă simt fericită. Oh, cum suspin să aud vocea ta! O nouă viață îmi copleșește inima. Așadar vorbește-mi, iar eu îți promit să pun în practică învățăturile tale sfinte.

Lecția Reginei Cerului: Fiica mea, dacă tu ai știi cât iubesc să te țin strânsă în brațele mele, sprijinită de Inima mea maternă pentru a te face să asculți enigmele cerești ale FIATULUI Divin!  Și dacă tu vrei atât de mult să mă asculți, sunt suspinele mele care fac aceasta în inima ta, este Mama ta care o vrea pe fiica sa, care vrea să-ți încredințeze secretele sale și să-ți povestesc cum a lucrat în mine Voința Divină. Fiica inimii mele, acordă-mi atenție, este Inima mea de mamă care vrea să se destăinuie fiicei sale, vreau să-ți spun secretele mele, care până acum nimănui n-au fost dezvăluite, pentru că încă nu era vestit momentul lui Dumnezeu, care, dorind să răspândească oamenilor haruri surprinzătoare ce în toată istoria lumii nu a acordat, vrea să facă cunoscut minunile FIATULUI Divin și ceea ce poate face în ființa umană, dacă se lasă dominată; și astfel vrea să mă pună pe Mine ca model tuturor, pentru că am avut marea onoare de a forma toată viața mea în Voința Divină.

Acum să știi, fiica mea, că, de îndată ce am fost concepută, Divinitatea a sărbătorit, Cerul și pământul m-au sărbătorit și m-au recunoscut precum Regina lor. Eu am rămas atât de unită cu Creatorul meu, că m-am simțit pe domeniile divine ca o stăpână. Eu nu am cunoscut ce înseamnă să fiu separată de Creatorul meu. Acea Vrere Divină care domnea în mine, domnea și în Ei și ne făceau nedespărțiți. Și în timp ce totul era surâs și sărbătoare între mine și Ei, Eu am văzut că nu se puteau încrede în mine dacă nu ar fi avut o probă. Fiica mea, încercarea este steagul care dovedește victoria. Încercarea pune în siguranță toate bunurile pe care Dumnezeu vrea să ni le dea, încercarea maturizează și dispune sufletul pentru a dobândi mari împliniri; chiar și Eu am văzut necesitatea acestei încercări, pentru că voiam să dovedesc Creatorului meu, pentru schimbul atâtor mări de haruri pe care El mi le dăduse, un act al fidelității mele, care m-a costat sacrificiul total al vieții mele. Cât este de frumos pentru a putea spune: „M-ai iubit și te-am iubit”! Dar fără încercare nu se poate spune niciodată.     

Acum să știi, fiica mea, căci FIATUL Divin m-a făcut să cunosc creația omului inocent și sfânt. Chiar și pentru el totul era fericire; el a ținut ordinea asupra întregii Creații și toate elementele erau ascultătoare la indicațiile sale. Cum în Adam domnea Vrerea Divină, în virtutea Lui chiar și el era nedespărțit de Creatorul său. La atâtea bunuri pe care i le-a dat Dumnezeu și pentru a avea un act de fidelitate în Adam, i-a poruncit să nu atingă un singur fruct din atâtea care erau în acel Eden pământesc. Era încercarea pe care Dumnezeu o voia pentru a confirma inocența sa, sfințenia și fericirea și pentru a-i da dreptul de a comanda asupra întregii Creații. Dar Adam nu a fost fidel în această încercare și, nefiind credincios, Dumnezeu nu s-a putut încrede în el; de aceea a pierdut comanda, inocența, fericirea și se poate spune că a răsturnat lucrarea Creației.

Dar să știi, fiica inimii mele, cunoscând gravitatea și marele rău al voinței umane în Adam și în toți urmașii săi, Eu, Mama ta Cerească, deși abia concepută, am plâns amar cu lacrimi calde asupra omului căzut, iar Vrerea Divină, văzându-mă plângând, mi-a cerut ca dovadă Să-i cedez voința mea umană. FIATUL Divin mi-a spus: „Nu îți cer un fruct precum lui Adam, nu, nu, dar îți cer voința ta; Tu ai s-o ții ca și cum n-o vei avea sub imperiul Vrerii mele Divine, care îți va fi viață și se va simți sigur că va face ceea ce va vrea cu tine”. Așa FIATUL Suprem a făcut al patrulea pas în sufletul meu, cerându-mi ca încercare voința mea, așteptând de la mine al meu FIAT și acceptarea unei asemenea încercări.

Acum, te aștept mâine din nou pe genunchii mei, pentru a asculta efectul încercării, pentu că vreau să o imiți pe Mama ta, iar ca Mamă te rog să nu-i refuzi niciodată nimic lui Dumnezeu, chiar dacă ar fi sacrificiul care ar dura toată viața. Nu te îndepărta niciodată în încercarea pe care Dumnezeu o vrea de la tine, fidelitatea ta, este chemarea planului divin asupra ta, este reflexia virtuților sale, căci multe persoane fac din suflet capodopera Entității Supreme. Se poate spune că încercarea împrumută materia primă mânilor divine pentru a împlini lucrarea lor în ființa umană. Și cine nu este fidel în această încercare, Dumnezeu nu știe ce să se facă cu el, căci mai mult pune în dezordine lucrările cele mai frumoase ale Creatorului său. Deci, fiica mea dragă, fii atentă. Dacă tu vei fi fidelă în această încercare, o vei face mai fericită pe Mama ta. Nu mă face să fiu îngândurată, dă-mi cuvântul, iar Eu te voi conduce, te voi sprijini în toate ca pe o fiică a mea.

Sufletul: Mamă sfântă, cunosc slăbiciunea mea, dar bunătatea ta maternă îmi dă o asemenea încredere că sper totul de la tine și cu tine mă simt în siguranță; mai mult pun în mâinile tale materne aceleași încercări pe care Dumnezeu le va dispune pentru mine, astfel caTu să-mi dai toate acele haruri pentru a nu distruge planurile divine.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei veni de trei ori pe genunchii mei materni și îmi vei aduce toate durerile tale, ale sufletului și ale trupului; îi vei aduce totul Mamei tale, iar Eu le voi binecuvânta, ca să pătrundă în acestea puterea, lumina și harul de care este nevoie.

Jaculatorie: Mamă Cerească, ia-mă în brațele tale și scrie în inima mea: FIAT, FIAT, FIAT.



Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiti mai departe fara a indica sursa (linkul si website-ul de unde ati copiat)

www.vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu