06 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 5


Al cincilea pas al Voinței Divine în Regina Cerului. 
Triumful încercării.

Sufletul către Fecioară: Suverană Cerească, văd că întinzi brațele ca să mă iei pe genunchii tăi materni, iar eu alerg, ba chiar zbor pentru a mă bucura de îmbrățișările caste, de zâmbetele cerești ale Mamei mele Cerești. Mamă sfântă, astăzi aspectul tău este de triumfătoare și cu o bucurie imensă vrei să-mi povestești triumful prin care ai fost pusă la încercare. Ah, da, cu plăcere Te voi asculta și te rog să-mi dai harul să pot ieși învingătoare în încercările pe care Domnul le va dispune pentru mine.

Lecția Reginei Cerului: Draga mea fiică, oh, cum suspin și cât aș vrea să încredințez secretele mele fiicei mele, secrete care Îmi vor da atât de multă glorie și care vor slăvi acel FIAT Divin, care a fost cauza principală a Zămislirii mele Imaculate, a sfințeniei mele, a suveranității și maternității.Toată recunoștința mea o datorez FIATULUI Divin, Eu nu cunosc altceva; toate sublimele prerogative cu care Sfânta Biserică atât de mult mă onorează, nu sunt altceva decât efectele acelei Voințe Divine care mă domina, trăia și domnea în mine. De aceea suspin atât de mult să se cunoască cine era Cea care producea în mine multe privilegii și efecte admirabile, încât să uimească Cerul și pământul.

Acum ascultă-mă, dragă fiică. Entitatea Supremă mi-a cerut vrerea mea umană, înțelegând gravitatea răului pe care o poate provoca voința umană în ființa sa și cum ea pune totul în pericol, chiar și lucrările cele mai frumoase ale Creatorului său. Ființa umană cu vrerea sa este nesigură în totalitate, este slăbită, inconstantă, dezordonată, și aceasta pentru că Dumnezeu, când a creat-o, a creat-o unită, precum în natură, cu Voința sa Divină, astfel că Ea trebuia să fie tăria, prima mișcare, sprijinul, hrana, viața voinței umane; atunci când nu dăm viață Voinței Divine în voința noastră umană, se resping bunurile primite de la Dumnezeu în Creație și drepturile primite în natură în actul când am fost creați. 
Oh, cât de bine am înțeles această gravă ofensă care i se face lui Dumnezeu și rele care plouă asupra ființei umane! Am avut atât de mare oroare și frică să fac voința mea și pe bună dreptate m-am temut, pentru că și Adam a fost creat de Dumnezeu inocent și totuși, făcând voința sa, în câte rele nu a căzut el și toate generațiile? De aceea Eu, Mama ta, prinsă de neliniște și de atât de multă iubire față de Creatorul meu, am jurat să nu fac niciodată voința mea și, pentru a fi mai sigură și pentru a testa mai mult jertfa mea Celui care atât de multe mări de haruri și privilegii mi-a dat, am luat voința mea umană și am legat-o la picioarele tronului divin, în omagiu continuu de iubire și de jertfă, jurând să nu-mi mai slujesc niciodată, chiar și pentru un singur moment al vieții mele, al voinței mele, ci  mereu să   fac Voința lui Dumnezeu.

Fiica mea, poate ție nu ți se pare mare sacrificiul meu de a trăi fără voința mea, iar Eu îți spun că nu este sacrificiu asemănător cu al meu, dimpotrivă, toate celelalte sacrificii ale întregii omeniri se pot chema umbre în comparație cu al meu. Sacrificând o zi, când da, când nu, este ușor, dar sacrificându-se în fiecare moment, în fiecare act, în orice bine care vrei să-l faci, pentru toată viața, fără să se dea viață voinței proprii, este sacrificiul sacrificiilor, este atestatul cel mai mare care se poate oferi și iubirea cea mai pură, transformată de însăși Voința Divină, care se poate oferi Creatorului nostru. Este atât de mare acest sacrificiu, căci Dumnezeu nu poate cere mai mult ființei umane, nici ea n-ar putea avea o idee cum ar putea să se sacrifice mai mult pentru Creatorul său.

Acum, fiica mea dragă, cum i-am dăruit voința mea Creatorului meu, Eu m-am simțit triumfătoare în încercarea vrută de mine, iar Dumnezeu s-a simțit triumfător în voința mea umană. Dumnezeu aștepta încercarea mea, adică un suflet care să trăiască fără voința sa, pentru a îndrepta ieșirile generațiilor omenești (din Voința D.) și pentru a-și arăta mila și îndurarea. De aceea te aștept din nou, să-ți povestesc istoria despre ceea ce a făcut Voința Divină după triumful încercării.

Iar acum un cuvânt pentru tine, fiica mea: dacă tu ai știi cât suspin să te vad că trăiești fără voința ta! Tu știi că îți sunt Mamă, iar Mama vrea să-și vadă fiica sa fericită, dar cum poți fi fericită dacă nu te decizi să trăiești fără voință, cum a trăit Mama ta? Dacă vei face aceasta, totul îți voi da, mă voi pune la dispoziția ta, voi fi în întregime doar pentru fiica mea, astfel ca să aibă doar bine, bucurie și să am fericirea de a avea o fiică care să trăiască toată din Voința Divină.

Sufletul: Triumfătoare Suverană, în mâinile tale de Mamă îmi pun voința mea, astfel ca Tu însăți ca o Mamă să mi-o purifici și să o înfrumusețezi și împreună cu a ta să o legi la picioarele Tronului Divin, astfel ca să pot trăi nu cu voința mea, ci mereu, mereu, cu Aceea a lui Dumnezeu.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, în fiecare act pe care îl vei face îmi vei încredința în mâinile mele materne voința ta și ai să mă rogi ca în locul tău să fac Eu să treacă Voința Divină.

Jaculatorie: Regină triumfătoare, fură-mi voința mea și cedează-mi Voința Divină.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiti mai departe fara a indica sursa (linkul si website-ul de unde ati copiat)

www.vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu