13 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 12


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine, iese din leagăn și face primii pași.

Cu actele sale copilărești îl cheamă pe Dumnezeu să coboare pe pământ și cheamă creaturile să trăiască în Voința Divină.


Sufletul către Regina Cerească: Iată-mă din nou la tine, draga mea Copiliță, în casa din Nazaret. Vreau să fiu spectatoarea copilăriei tale; vreau să-ți dau mâna în timp ce faci primii pași și vorbești cu mama ta sfântă Ana și cu tatăl tău, Ioachim. Micuță cum ești, după ce ai mai crescut și ai început să mergi, o ajuți pe Sfânta Ana în micile servicii. Mămica mea, cât îmi ești de dragă și în întregime grațioasă! Dă-mi lecțiile tale, ca să urmez copilăria ta și să învăț de la tine să trăiesc chiar și în micile acțiuni umane în împărăția Voinței Divine.

Lecția micii Regine a Cerurilor: Draga mea fiică, unica mea dorință este să o țin aproape pe fiica mea. Fără tine mă simt singură și nu am cui să încredințez secretele mele. Aceasta este grija mea maternă, care caută să o aibă cât mai aproape pe fiica mea și pe care o țin în Inimă, pentru a-i da lecțiile mele și așa să o fac să înțeleagă cum se trăiește în împărăția Voinței Divine. Dar în ea nu intră vrerea umană: aceasta rămâne strivită și în actul de a suporta o moarte permanentă în fața luminii, sfințeniei și puterii Voinței Divine. Dar tu crezi că vrerea umană rămâne tristă pentru că Vrerea Divină o ține în actul de a muri continuu? Ah, nu, nu; mai degrabă se simte fericită, căci peste voința sa muritoare renaște și răsare, victorioasă și triumfătoare, Voința Divină, care îi aduce bucurie și fericire fără sfârșit. Este de ajuns doar să înțelegi, dragă fiică, ce înseamnă să fii dominată de Ea și să o încerci, aceasta convingând ființa umană să deteste atât de mult voința proprie, încât să dorească să se facă bucăți decât să iasă din Voința Divină!

Acum ascultă-mă, eu am plecat din Cer doar ca să fac Voința Veșnicului Dumnezeu; deși Eu aveam în mine Cerul meu, care era Voința Divină și eram nedespărțită de Creatorul meu, de asemenea îmi plăcea să stau în Patria Cerească; cu atât mai mult locuind Voința Divină în mine, Eu aveam drepturile de fiică ca să rămân cu Ei și să mă las legănată precum o fetiță în brațele lor paterne (a Sfintei Treimi: Tatăl, Fiul și duhul Sfânt) și a participa la toate bucuriile și fericirile, bogățiile și sfințenia, pe care cele trei Persoane Divine le dețineau, în măsura în care aș fi putut să iau și să mă umplu atât de mult într-atât încât nu le mai puteam conține.

Și Entității Supreme îi plăcea să mă vadă fără teamă, ba chiar cu o mai mare iubire, m-am umplut de bunurile lor; nici nu am rămas uimită că mă îndemnau să iau ceea ce Eu doream (din calitățile divine). Eram fiica lor, una era voința care ne însuflețea, ceea ce voiau Ei, voiam și Eu. Astfel că am simțit calitățile Tatălui meu Ceresc ca fiind ale mele. Singura diferență este că Eu eram mică și nu am putut să îmbrățișez, nici să iau toate calitățile lor; și oricâte am luat, rămâneau totuși foarte multe, că nu aveam unde să le pun, pentru că am rămas mereu o ființă umană; în schimb Divinitatea era mare, imensă și îmbrățișa totul într-un singur act. În ciuda acestui fapt, de îndată ce mă făceau să înțeleg că trebuia să mă lipsesc de bucuriile lor cerești și de îmbrățișările inocente pe care ni le-am dat, Eu plecam din Cer fără întârziere și mă întorceam în mijlocul părinților mei dragi. Ei mă iubeau mult; Eu eram toată drăgălașă, atrăgătoare, veselă, liniștită și plină de grație copilărească încât le răpeam afecțiunea. Erau toți concentrați asupra mea; eram bijuteria lor; când mă luau în brațele lor simțeau lucruri neobișnuite și o Viață divină care palpita în mine.

Dar, fiica Inimii mele, tu trebuie să știi cum a început viața mea aici jos, Voința Divină întindea împărăția sa în toate actele mele; astfel că rugăciunile mele, cuvintele mele, pașii mei, hrana, când dormeam, când o ajutam pe mama mea în micile servicii erau însuflețite de Voința Divină, iar din moment ce te-am purtat mereu în Inima mea, te-am numit fiica mea. În toate actele mele am chemat actele tale împreună cu ale mele, astfel ca în actele tale, chiar și în cele nesemnificative, să se extindă împărăția Vrerii Divine. Ascultă cât te-am iubit: dacă mă rugam, chemam rugăciunea ta în a mea, astfel că a ta și a mea, au fost confirmate de o singură valoare și putere, care era valoarea și puterea unei Voinți Divine; dacă vorbeam, chemam cuvântul tău; dacă mergeam, chemam pașii tăi și când făceam micile acțiuni omenești indispensabile naturii omenești, cum erau: să aduc apă, să mătur, să ajut să-i dau lemne mamei mele pentru a aprinde focul și multe alte lucruri asemănătoare, Eu am chemat însăși aceste acte ale tale, astfel ca să fie confirmate de o Voință Divină, iar în ale mele și în actele tale să se extindă împărăția sa. Iar în timp ce te-am chemat pe tine în fiecare act al meu, tot așa am chemat Cuvântul Divin să coboare pe pământ. Oh, cât te-am iubit, fiica mea! Voiam actele tale în ale mele, pentru a te face fericită și pentru a face să domnești împreună cu mine. Și oh! de câte ori Eu te-am chemat pe tine și actele tale, dar cu cea mai mare durere a mea, ale mele rămâneau izolate, iar pe ale tale le-am văzut ca fiind pierdute în voința ta umană, ce lucru îngrozitor este să spui că formează o împărăție, nu divină, ci umană: împărăția viciilor și împărăția păcatului, a nefericirii și a nenorocirii. Mama ta a plâns asupra nenorocirii tale și asupra fiecărui act de voință umană pe care tu îl faci, cunoscând regatul nefericit unde te duc, lacrimile mele încă se varsă pentru a te face să înțelegi marele rău pe care îl faci. De aceea ascultă de Mama ta; dacă tu vei face Voința Divină, pe dreptate îți va fi dată bucuria, fericirea; totul va fi în comun cu Creatorul tău; slăbiciunile, mizeriile vor dispărea de la tine și apoi vei fi cea mai dragă dintre fiicele mele; te voi ține în împărăția mea pentru a te face să trăiești mereu în Voința Divină.

Sufletul: Mamă sfântă, cine poate să suporte să te vadă plângând și să nu asculte lecțiile tale sfinte? Eu din toată inima promit, jur să nu mai fac niciodată, niciodată și deloc voința mea; dar tu, Mamă Divină, nu mă lăsa niciodată singură, astfel ca imperioasa ta prezență să o strivească pe a mea, pentru a mă face să domnesc mereu, mereu în Voința lui Dumnezeu.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, îmi vei da toate actele tale pentru a mă însoți în copilăria mea, spunându-mi trei acte de iubire în memoria celor trei ani pe care Eu i-am trăit cu mama mea, Sfânta Ana.

Jaculatorie: Regină puternică, răpește inima mea pentru a o închide în Voința lui Dumnezeu.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu