01 mai, 2020

Rugăciune către Regina Cerului pentru fiecare zi a lunii Mai


     Regină Imaculată, Mama mea Cerească, vin pe genunchi tăi materni pentru a mă abandona ca fiica ta cea dragă în brațele tale, să-ți cer cu cele mai arzătoare suspine, în această lună consacrată ție, harul cel mai mare: pentru a mă admite să trăiesc în împărăția Voinței Divine. Mamă sfântă, Tu care ești Regina acestei împărății, admite-mă să trăiesc în ea ca o fiică a ta, astfel ca să nu mai fie nelocuită, ci locuită de fiii tăi. De aceea, Suverană Regină, mă încredințez ție, astfel ca să conduci pașii mei în Împărăția Vrerii Divine și, strângând mâna ta maternă, vei călăuzi toată ființa mea pentru a face viață perenă în Voința Divină. Tu îmi vei fi Mamă, iar Mamei mele îi încredințez voința mea, astfel ca să mi-o schimbi cu Voința Divină și așa voi putea fi sigură că nu voi ieși din împărăția sa. De aceea, te rog să mă luminezi pentru a mă face să înțeleg ce înseamnă Voința lui Dumnezeu.
Bucură-te Marie...
Propunere pentru luna Mai:
     Dimineața, la miezul zilei și seara, adică de trei ori pe zi, să mergem pe genunchii Mamei noastre Cerești și să-i spunem: „Mama mea, te iubesc, dar iubește-mă și Tu și dă un strop din Voința lui Dumnezeu sufletului meu; dă-mi binecuvântarea ta, astfel ca să pot face toate acțiunile mele sub privirea ta maternă.

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu