17 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 16


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine, 

continuă viața sa în Templu și formează noua zi, 

pentru a aduce la lumină Soarele strălucitor al Cuvântului Divin pe pământ.


Sufletul către Mama Cerească: Preadulce Mama mea, simt că mi-ai furat inima, iar eu alerg la Mama mea, care ține inima mea în a sa ca semn al iubirii mele, iar în locul inimii mele vrea să pună ca semn al iubirii Mamei, Voința Divină. De aceea vin în brațele tale, ca să mă pregătești ca pe o fiică a ta, să-mi dai lecțiile tale și să faci din mine ceea ce vrei. De aceea te rog să nu o lași niciodată singură pe fiica ta, ci să mă ții mereu, mereu împreună cu tine.

Lecția Reginei Cerului: Fiica mea preaiubită, oh, cum suspin să te am pentru totdeauna cu mine! Mi-ar plăcea să fiu bătaia inimii tale, respirația ta, lucrările mâinilor tale, pasul picioarelor tale, pentru a face să simți prin mine cum lucra în mine Voința Divină; aș vrea să revărs în tine Viața sa. Oh, cât este de dulce, amabilă, încântătoare și răpitoare! Oh, m-ai face să devin dublu de fericită, dacă te-aș avea pe tine, fiica mea, sub imperiul total al acelui FIAT Divin care a format întreagul meu destin, fericirea și gloria mea.

În acest moment, dă-mi atenție și ascultă de Mama ta, care vrea să împartă cu tine destinul ei. Eu continuam viața mea în Templu, dar Cerul pentru mine nu era închis; Eu puteam să merg ori de câte ori doream, aveam trecerea liberă pentru a mă urca și coborî. În Cer aveam Familia mea Divină, iar Eu am ars și am suspinat să rămân împreună cu Ea. Divinitatea însăși mă aștepta cu atât de multă iubire pentru a conversa împreună cu mine, să fim fericiți și să mă facă mai fericită, mai frumoasă, mai dragă în ochii săi. De fapt, [Persoanele Divine] nu m-au creat pentru a mă ține departe, nu, nu; au vrut să se bucure de mine ca de o fiică, voiau să audă cuvintele mele care însuflețite de FIAT aveau puterea să pună pace între Dumnezeu și oameni, iubeau să fie învinși de fiica lor cea mică și să audă repetând: „Să coboare, să coboare Cuvântul pe pământ”. Pot spune că însăși Divinitatea mă chema, iar Eu alergam, zburam în mijlocul Lor. Nemaifăcând niciodată voința umană, prezența mea le dădea Lor iubirea, gloria și marea lucrare a întregii Creații; de aceea mi-au încredințat secretul istoriei neamului omenesc, iar Eu mă rugam și iar mă rugam să ajungă pacea între Dumnezeu și om.


Așadar, fiica mea, tu trebuie să știi că numai voința umană a închis Cerul; de aceea nu i-a fost dat să pătrundă în acele regiuni cerești, nici să aibă relații familare cu al său Creator, dimpotrivă voința umană l-a aruncat departe de Cel care l-a creat. Pentru că omul s-a retras din Voința Divină, a devenit fricos, timid, a pierdut stăpânirea de sine și a întregii Creații. Toate elementele, pentru că erau dominate de FIAT, rămâneau superioare lui și puteau să-i facă rău. Omul avea frică de toate și ți se pare puțin, fiica mea, căci cel care a fost creat rege, stăpân peste toate, să ajungă să aibă frică de Cel care l-a creat? Ciudat, fiica mea: aș spune că este împotriva naturii, ca un fiu să aibă frică de tatăl său, în timp ce este firesc, că atunci când se naște ceva, să se nască împreună iubire și încredere între tată și fiu; iar aceasta se poate chema prima moștenire care îi revine fiului și primul drept care îi revine tatălui. Astfel încât Adam, făcând voința sa, a pierdut moștenirea Tatălui său, a pierdut împărăția sa și a devenit de râsul tuturor lucrurilor create.

Fiica mea, ascultă de Mama ta și gândește-te bine la marele rău al voinței umane. Ea înlătură ochii sufletului și îl face să devină orb, astfel că totul este întuneric și frică pentru sărmana creatură. De aceea pune mâna pe inima ta și jură Mamei tale că ai vrea mai degrabă să mori, decât să faci voința ta. Eu nefăcând niciodată voința mea, n-am avut nici o frică de Creatorul meu; și cum puteam să am frică dacă mă iubea atât de mult? Iar împărăția se extindea atât de mult în mine, căci cu acțiunile mele am format ziua întreagă pentru a naște noul Soare al Cuvântului veșnic pe pământ, iar Eu, cum am văzut că se formează ziua, așa mi-am înmulțit implorările mele pentru a obține suspinata zi a păcii dintre Cer și pământ. Așadar, mâine te aștept să-ți povestesc o altă surpriză din viața mea de aici de jos.

Sufletul: Suverană Mama mea, cât sunt de dulci lecțiile tale! Oh, cum mă fac să înțeleg marele rău al voinței mele omenești! Oh, de câte ori am simțit și eu în mine frică, timiditate și cât de departe (eram) de Creatorul meu. Vai, era voința mea umană care domnea în mine, nu (cea) Divină, și de aceea eu am simțit efectele sale triste. Deci, dacă mă iubești ca pe o fiică, ia inima mea între mâinile tale și alungă afară frica, timiditatea care îmi împiedică zborul spre Creatorul meu, iar în locul lor pune-mi acel FIAT pe care Tu atât de mult îl iubești și care vrei să domnească în sufletul meu.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei pune în mâinile mele toată durerea pe care o simți, frica, neîncrederea, astfel ca să le convertesc în Voința Divină, spunându-mi de trei ori: „Mama mea, fă să domnească Voința Divină în sufletul meu”. 

Jaculatorie: Mama mea, încrederea mea, formează ziua Voinței Divine în sufletul meu.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©

Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu