19 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 19


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine.

Porțile Cerului se deschid, Soarele Cuvântului Veșnic cercetează și îl trimite pe Îngerul său, 

pentru a o anunța pe Fecioară că ora lui Dumnezeu a ajuns.


Sufletul către Mama sa Cerească: Mamă sfântă, iată-mă din nou pe genunchii Mamei mele. Sunt fiica ta și vreau să fiu hrănită cu mâncarea cuvântului tău preadulce, care îmi aduce balsamul pentru a însănătoși rănile mizerabile ale voinței mele umane. Mama mea, vorbește-mi, să coboare cuvintele tale puternice în inima mea și să formeze o nouă creație, pentru a forma germenul Voinței Divine în sufletul meu.

Lecția Suveranei Regine: Preaiubită fiică, acesta este scopul practic pe care îl iubesc atât de mult, să te fac să simți misterele cerești ale FIATULUI Divin și miracolele pe care le poate săvârși unde El domnește în mod complet și marele rău pentru cine se face dominat de vrerea umană, astfel ca tu să iubești FIATUL Divin, pentru a-l face să formeze tronul său în tine, detestând vrerea umană pentru a face din voința ta scăunelul Vrerii Divine, ținând-o sacrificată la picioarele sale divine.

Așadar, fiica mea, ascultă-mă. Eu am continuat viața mea în Nazaret. FIATUL Divin continua să mărească în mine împărăția sa și se folosea de cele mai mici acte ale mele chiar și de cele mai indiferente, care erau: menținerea ordinii în micuța căsuță, aprinderea focului, măturat, și toate acele servicii care se întâmplă în familii, pentru a mă face să simt viața lui care palpita în foc, în apă, în mâncare, în aerul pe care îl respiram, în toate, și, învăluindu-le, forma deasupra actelor mele mici mări de lumină, de haruri, de sfințenie, pentru că unde domnește Vrerea Divină, are puterea de a forma din cele mai mici nimicuri noi ceruri de o frumusețe încântătoare, pentru că El, fiind imens, nu știe să facă lucruri mici, ci cu puterea sa confirmă acele nimicuri și formează cele mai mari lucruri, pentru a uimi cerurile și pământul. Totul este sfânt, totul este sacru pentru cine trăiește din Voința Divină.


Acum, fiica Inimii mele, dă-mi atenție și ascultă-mă. Cu câteva zile înainte de coborârea Cuvântului pe pământ, Eu am văzut Cerul deschis și pe Soarele Cuvântului Divin la porțile sale, ca și cum s-ar uita peste cine să-și ia zborul, pentru a se face Cerescul Prizonier într-o ființă umană. Ah, cât era de frumos să-l vezi la porțile Cerului, ca și cum privind și spionând fericita creatură care trebuia să-l găzduiască pe Creatorul său. Trinitatea Sacră și Sfântă privea pământul nemaifiind străin pentru Ei, pentru că era micuța Maria care, deținând Voința Divină, a format împărăția divină unde putea sigur să coboare, ca în propria sa locuință, în care găsea Cerul și atât de mulți sori și multe acte de Voință Divină, făcute în sufletul meu. Divinitatea revărsând iubire și [Persoanele Divine] dând la o parte mantia Dreptății, căci ființele umane au fost pedepsite atât de multe secole, (acum) se acoperă cu mantia Milostivirii infinite și decretă între Ei coborârea Cuvântului și sunt în actul de a suna ora împlinirii. La acest sunet Cerurile și pământul se uimesc și toți sunt atenți spre a fi spectatorii unui preaplin de iubire și a unui miracol nemaiauzit.


Mama ta s-a simțit incendiată de iubire și, făcând ecou iubirii Creatorului meu, voiam să formez o singură mare de iubire, astfel ca să coboare în ea Cuvântul pe pământ. Rugăciunile mele erau neîncetate, iar, în timp ce mă rugam în cămăruța mea, un Înger a fost trimis din Cer ca mesager al marelui Rege, ce mi s-a înfățișat dinainte și, închinându-se, m-a salutat: „Bucură-te, o Marie, Regina noastră, FIATUL Divin te-a umplut de har. Deja a pronunțat FIATUL, care vrea să coboare; este deja în spatele meu, dar vrea al tău FIAT pentru a forma împlinirea Lui”. La un anunț atât de important, atât de mult dorit de mine, însă niciodată nu m-am gândit că aș fi Eu aleasa, am rămas uimită și am ezitat o clipă, dar Îngerul Domnului mi-a zis: „Nu te teme, Regina noastră, Tu ai aflat har la Dumnezeu, Tu l-ai învins pe Creatorul tău; de aceea pentru a împlini victoria, pronunță al tău FIAT. Eu am pronunțat FIAT și iată o minunăție, cele două FIATURI s-au contopit și Cuvântul Divin a coborât în mine. FIATUL meu, care era confirmat de însăși valoarea FIATULUI Divin, din germenul umanității mele a format micuța, micuța umanitate care trebuia să conțină Cuvântul, și a fost împlinit marele miracol al Întrupării.


O putere a FIATULUI Suprem, Tu m-ai înălțat atât de mult, să devin puternică așa ca Eu să pot crea în mine acea umanitate care trebuia să conțină Veșnicul Cuvânt, căci Cerul și pământul nu puteau să-L conțină! Cerurile s-au cutremurat și întreaga Creație a sărbătorit și tresăltând de bucurie (toate lucrurile) răsunau peste căsuța din Nazaret pentru a da omagii și reverențe Creatorului făcut om, iar în limbajul lor mut spuneau: „O minunea minunilor, pe care numai Dumnezeu putea să o facă! Imensitatea a devenit mai mică, Puterea a devenit neputincioasă, Înălțimea sa de neajuns s-a aplecat până în abisul sânului unei Fecioare, și în același timp a rămas mic și imens, puternic și neputincios, tare și slab”. Fiica mea dragă, tu nu poți înțelege ceea ce a simțit Mama ta în actul Întrupării Cuvântului. Toți mă susțineau și așteptau al meu FIAT, aș putea spune atotputernic.

Acum, dragă fiică, ascultă-mă, cât ar trebui să fie în inima ta să faci și să trăiești din Voința Divină! Puterea mea încă există: fă-mă să pronunț FIATUL meu peste sufletul tău. Dar pentru a face asta îl vreau pe al tău; de unul singur nu se poate face un adevărat bine, mereu între doi se fac lucrările cele mai mari. Dumnezeu însuși nu vrea să facă de unul singur, ci mă vrea pe mine ca împreună, să formăm minunea Întrupării, în al meu FIAT și în al Lor, s-a format viața Omului-Dumnezeu, s-au ajustat sorțile neamului omenesc, Cerul nu a mai fost închis; toate bunurile erau conținute în mijlocul celor două FIATURI. De aceea să pronunțăm împreună: FIAT, FIAT, iar iubirea mea maternă va închide în tine Viața Voinței Divine. Pentru acum ajunge, mâine te aștept din nou, pentru a povesti fiicei mele continuarea Întrupării.

Sufletul: Mamă frumoasă, eu mă simt uimită ascultând frumoasele tale lecții. Ah, te rog, să pronunți al tău FIAT peste mine, iar eu îl pronunț pe al meu, astfel ca să rămână conceput în mine acel FIAT, pe care Tu atât de mult îl suspini, ca viață să domnească în mine.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei veni să dai primul sărut lui Isus și îi vei spune de nouă ori că vrei să faci Voința sa, iar Eu voi repeta miracolul de a-l zămisli pe Isus în sufletul tău.

Jaculatorie: Regină puternică, pronunță FIATUL tău și creează în mine Voința lui Dumnezeu.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©

Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu