09 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 9


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine, vine instituită de Dumnezeu

ca cerească Împăciuitoare și legătură de pace dintre Creator și creatură.


Sufletul către Regina sa Cerească: Suverană Doamnă și preaiubita mea Mamă, văd că mă chemi pentru că simți răbufnirea iubirii care arde în Inima ta, pentru că vrei să-mi povestești ceea ce ai făcut în împărăția Voinței Divine pentru fiica ta. Cât este de frumos să vezi că îndrepți pașii tăi spre Creatorul tău, iar Divinele Persoane cum aud călcatul pașilor tăi, te privesc și se simt răniți de puritatea privirilor tale și te așteaptă pentru a fi spectatorii surâsului tău inocent, să-ți zâmbească și a se juca cu tine. Ah, Mamă sfântă, în bucuriile tale, în zâmbetele tale inocente cu al tău Creator, nu uita de fiica ta care trăiește în exil, care are atât de mare nevoie și care de multe ori voința sa, abia înfățișându-se, ar dori să o abată cu furie pentru a o smulge din împărăția Voinței Divine.

Lecția Reginei Cerului: Fiica Inimii mele materne, nu te teme, nu te voi uita niciodată, dimpotrivă, dacă tu vei face mereu Voința Divină și vei trăi în împărăția sa, vom fi de nedespărțit, te voi purta mereu strânsă de mâna mea pentru a te însoți și a te călăuzi, pentru a te învăța să trăiești în FIATUL Suprem. De aceea alungă teama; în El este doar pace și certitudine. Voința umană este cea ca tulbură sufletele și pune în pericol lucrările cele mai frumoase și lucrurile cele mai sfinte. Totul este în nesiguranță în ea: este în pericol sfințenia, virtuțile, însăși salvarea sufletului, iar caracteristica celui care trăiește din voința umană este nestatornicia. Cine oare se poate încrede în cine se face dominat de voința umană? Nimeni, nici Dumnezeu, nici oameni; sunt asemănătoare cu acele trestii goale care se se apleacă la fiecare suflare de vânt. De aceea, preiubita mea fiică, dacă există unele adieri de vânt care vor să te facă inconstantă, aruncă-te în marea Voinței Divine și vino să te ascunzi în sânul Mamei tale, astfel ca să te apere de vântul vrerii umane și strângându-te în brațele mele să te fac să devii de neclintit și sigură pe calea împărăției sale divine.

Acum, fiica mea, urmează-mă înaintea Maiestății Supreme și ascultă-mă. Eu cu zborurile mele rapide, ajungeam în brațele lor divine și când am ajuns am simțit revărsându-se iubirea, căci precum valurile năvalnice mă acopereau cu iubirea lor. Oh, cât este de frumos să fii iubit de Dumnezeu! În această iubire se simte fericire, sfințenie, bucurii infinite, iar creatura se simte atât de înfrumusețată, căci însăși Dumnezeu se simte răpit de frumusețea deosebită pe care i-o insuflă din iubire. Eu voiam să-i imit și, deși micuță, nu voiam să rămân în urma dragostei lor, deci prin valurile de iubire pe care mi le-au dăruit, am format valurile mele pentru al acoperi pe Creatorul meu cu iubirea mea. Făcând aceasta Eu zâmbeam, pentru că știam că iubirea mea nu putea niciodată să acopere imensitatea iubirii lor, dar cu toate acestea Eu încercam, iar pe buzele mele apărea zâmbetul meu inocent. Entitatea Supremă surâdea zâmbetului meu iar cu micimea mea sărbătorea și se juca. Dar, în cele mai frumoase stratageme de iubire ale noastre, Eu mi-am amintit de starea dureroasă a familiei mele omenești pe pământ, căci și Eu eram din aceeași descendență și oh, cum mă durea și m-am rugat să coboare Cuvântul Veșnic pentru a reface totul; și o spune-am cu o asemenea sensibilitate că am ajuns să schimb surâsul și sărbătoarea în plâns. Cel Preaînalt se emoționa atât de mult văzând lacrimile mele, cu atât mai mult că erau lacrimile unei micuțe și strângâdu-mă la sânul divin îmi ștergeau lacrimile și îmi spuneau: „Fiică, nu plânge, fă-ți curaj; în mâinile tale am pus soarta neamului omenesc, ți-am dat împuternicirea, iar acum pentru a te mângâia mai mult, te facem mediatoare de pace între Noi și familia umană. Așadar ție îți este dat de a ne reîmpăca; puterea Vrerii noastre care domnește în tine se impune peste Noi pentru a da sărutul păcii sărmanei omeniri decăzută și nesigură. Cine-ți poate spune, fiica mea, ceea ce simțea Inima mea la această condescendență divină? Iubirea mea era atât de mare încât am simțit că leșin și în spasmul delirant, căutam altă iubire pentru alinarea iubirii mele.

Sufletul: Mamă frumoasă, ajut-o pe fiica ta, pune-mă Tu însăți în marea Voinței Divine, acoperă-mă cu valurile veșnicei iubiri, astfel ca să nu văd și nici să aud decât Voința Divină și iubirea.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, îmi vei cere toate actele mele și le vei închide în inima ta, astfel ca să simtă forța Voinței Divine care domnea în mine, după aceea le vei oferi Preaînălțimii sale pentru a-i mulțumii pentru toate misiunile pe care mi le-a încredințat pentru a salva creaturile.

Jaculatorie: Regina păcii, permite-mi să dau sărutul păcii prin Voința Divină.

Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

www.vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu