18 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 18


 

Regina Cerului în împărăția Voinței Divine, în casa din Nazaret. 

Cerul și pământul sunt pe cale să-și dea sărutul păcii.

Ora divină este aproape.

 

Sufletul către Mama Regină: Suverana mea Mamă, mă întorc pentru a urma pașii tăi. Iubirea ta mă leagă și mă ține ca un magnet puternic, fixă și cu intenția să ascult frumoasele lecții ale Mamei mele. Dar asta nu-mi ajunge; dacă mă iubești ca pe o fiică, închide-mă înăuntrul împărăției Voinței Divine, unde ai trăit și trăiești și încuie-mi ușa, astfel, chiar dacă aș vrea, să nu mai pot ieși. Așa Mama și fiica vom face viață comună și o să fim amândouă fericite.

Lecția Reginei Cerului: Fiica mea preaiubită, dacă tu ai ști cum suspin să te țin închisă în împărăția Voinței Divine! Fiecare lecție a mea pe care ți-o dau, sunt porți pe care le formez să-ți împiedic pasul și ieșirea și sunt fortărețe pentru a zidi voința ta, astfel ca să înțelegi și să iubești să stai sub dulcea stăpânire al FIATULUI Suprem. De aceea fii atentă și ascultă-mă, pentru că nu sunt altceva decât lucrări pe care Mama ta le face pentru a atrage și răpi voința ta și să fac ca Voința Divină să învingă asupra ta.

Acum, fiica mea dragă, ascultă-mă: Eu am plecat din Templu cu același curaj pe care l-am avut când am intrat, dar numai pentru a împlini Voința Divină. Am mers la Nazaret, dar nu i-am mai găsit pe dragii și sfinții mei părinți. Eram însoțită numai de Sfântul Iosif, iar Eu am văzut în el pe îngerul meu bun, pe care Dumnezeu mi l-a dat pentru avea grijă de mine, deși am avut mulțimi de Îngeri care mă însoțeau în călătorie. Toate lucrurile create mi-au făcut plecăciuni de onoare, iar Eu, mulțumindu-le, am dat fiecărui lucru creat sărutul meu și salutul meu de Regină și așa s-a ajuns la Nazaret.


De unde tu trebuie să știi căci cu Sfântul Iosif ne priveam cu reținere și ne simțeam inima tulburată, căci unul voia să facă cunoscut celuilalt că eram legați de Dumnezeu cu jurământ de virginitate veșnică. În sfârșit s-a rupt tăcerea și amândoi ne-am exprimat jurământul. Ah, cât de fericiți ne-am simțit și, mulțumind Domnului, am continuat să trăim ca frate și soră. Eu eram foarte atentă când îl serveam; ne priveam cu venerație și aurora păcii domnea în mijlocul nostru. Ah, dacă toți s-ar oglindi în mine și să mă imite! Eu m-am adaptat mult la viața comună, nimic nu am făcut pentru a arăta marile mări de haruri pe care le-am posedat.


În acest moment ascultă, fiica mea, Eu, în casa din Nazaret, m-am simțit mai plină de fervoare ca niciodată și m-am rugat ca Divinul Cuvânt să coboare pe pământ. Voința Divină, care domnea în mine, nu făcea altceva decât ca toate actele mele să fie copleșite de lumină, de frumusețe, de sfințenie și de putere; am simțit că forma în mine împărăția luminii, dar o lumină care apare mereu, împărăția frumuseții, sfințeniei și puterii care crește mereu. Astfel că toate calitățile divine pe care FIATUL Divin le extindea în mine, cu domnia sa, mi-au adus Fecunditatea.


Lumina care mă inunda era atât de mare, căci însăși umanitatea mea rămânea atât de mult înfrumusețată și copleșită de acest Soare al Vrerii Divine, că nu făcea altceva decât să producă flori cerești. Eu am simțit Cerul că se apleca până la mine și pământul umanității mele se înălța, iar Cerul și pământul se îmbrățișau, se reîmpăcau, să-și dea sărutul păcii și iubirii. Pământul se dispunea să producă germenul pentru a-l forma pe cel Drept și Sfânt, iar Cerul se deschidea pentru a face să coboare Cuvântul în acest germen. Eu nu făceam altceva decât să cobor și să mă urc în Patria mea Cerească și să mă arunc în brațele paterne al Tatălui meu Ceresc și I-am spus cu inima: „Tată Sfânt, nu mai pot, mă simt arsă, iar în timp ce ard simt o forță puternică în mine care vrea să vă cucerească; cu lanțurile iubirii mele vreau să vă leg pentru a vă dezarma, astfel ca să nu mai întârziați, ci pe aripile iubirii mele vreau să transport Cuvântul Divin din Cer pe pământ”.


M-am rugat și am plâns să mă asculte. Iar Divinitatea, învinsă de lacrimile și rugăciunile mele, M-a asigurat, spunându-mi: „Fiică, cine îți poate rezista? Ai învins, ora divină este aproape. Tu întoarce-te pe pământ și continuă actele tale în puterea Vrerii mele și cu acestea toți vor rămâne cutremurați, iar Cerul și pământul își vor da sărutul păcii”. Dar în ciuda acestui fapt, Eu nu știam atunci că trebuia să fiu Mama Veșnicului Cuvânt.

Acum, dragă fiică, ascultă-mă și înțelege-mă bine ce înseamnă să trăiești din Voința Divină. Eu, trăind din Ea, am format Cerul și împărăția sa divină în sufletul meu. Dacă nu aș fi format în mine această împărăție, niciodată Cuvântul nu putea să coboare din Cer pe pământ. Dacă a coborât a fost pentru că a coborât în împărăția sa, căci Voința Divină a format-o în mine; a găsit în mine Cerul său, bucuriile sale divine, dar nici Cuvântul nu s-ar fi coborât niciodată într-o împărăție străină, ah, nu, nu; mai întâi a vrut să formeze împărăția sa în mine și să coboare ca învingător în împărăția sa.

Nu numai aceasta, ci, trăind mereu din Voința Divină, Eu am dobândit prin har ceea ce în Dumnezeu este în natură, Fecunditatea divină, pentru a forma fără lucrarea omului germenul, pentru a face să se nască din mine Umanitatea Cuvântului Veșnic. Ce lucru nu poate face Voința Divină lucrătoare într-o ființă umană? Totul și toate bunurile posibile și neimaginabile. De aceea să-ți stea în inimă ca în toate să fie în tine Voința Divină, dacă vrei să o imiți pe Mama ta și să mă faci mulțumită și fericită.

Sufletul: Mamă sfântă, dacă Tu vrei, poți. Cum ai avut puterea să-l cucerești pe Dumnezeu, ca să se coboare din Cer pe pământ, nu îți va lipsi puterea de a învinge voința mea, astfel ca să nu mai aibă viață; eu sper în tine și de la tine voi obține totul.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, îmi vei face o vizită în casa din Nazaret și ca omagiu ai să-mi dai toate actele tale, astfel ca să le unesc cu ale mele pentru a le converti în Voința Divină.

Jaculatorie: Împărăteasă Cerească, adu-mi sărutul Voinței lui Dumnezeu în sufletul meu.




Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu