24 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 24


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine. Un tiran ticălos. Micul Rege Isus este purtat de Mama sa și de Sfântul Iosif pe pământ străin ca săracii exilați. Reîntoarcerea în Nazaret.

Sufletul către Regina sa, copleșită de durere: Suverana mea Mamă, fiica ta mică simte nevoia să vină lângă genunchii tăi să-ți țină un pic de companie. Văd fața ta acoperită de tristețe și câte o lacrimă prelinsă iți curge din ochi; dulcele Copilaș tremură și plânge gemând. Mamă sfântă, unesc durerile mele cu ale tale pentru a te mângâia și pentru a liniști plânsul cerescului Copil. Dar, oh, Mama mea, nu îmi refuza dezvăluirea secretului: ce este atât de vătămător pentru dragul meu Copilaș?

Lecția Mamei Regine: Fiica mea preaiubită, Inima Mamei tale astăzi este preaplină de iubire și de durere, atât de mult că nu mă pot abține din plâns. Tu știi de venirea celor trei regi Magi care au făcut zarvă în Ierusalim, întrebând de noul Rege. Iar tiranul de Irod, de teamă să nu fie dat jos de pe tron, deja a dat mandatul să fie ucis dulcele meu Isus, viața mea dragă, cu toți ceilalți copii. Fiica mea, câtă durere! Pe Cel care venit să dea viață tuturor și să aducă lumii o nouă eră de pace, de fericire, de har, vor să mi-l ucidă! Câtă nerecunoștință, câtă perfidie! Ah, fiica mea, unde ajunge orbirea voinței umane! Chiar să devină feroce, să lege mâinile însăși Creatorului și să devină stăpân peste Cel care l-a creat. De aceea compătimește-mă, fiica mea, încearcă să liniștești plânsul dulcelui Copil. El plânge din cauza nerecunoștinței umane, căci abia născut Îl vor mort, iar pentru a-l salva suntem constrânși să fugim. Deja dragul Sfânt Iosif a fost avertizat de către Înger, de a pleca imediat în țară străină. Tu însoțește-ne, dragă fiică, nu ne lăsa singuri, iar Eu voi continua să-ți dau lecțiile mele despre gravitatea relelor voinței omenești.

Acum tu trebuie să știi că, de îndată ce omul s-a retras din Voința Divină, a rupt (legătura) cu al său Creator. Totul a fost făcut de Dumnezeu pe pământ, totul era al său, iar omul, nefăcând Vrerea Divină, a pierdut toate drepturile și se poate spune că nu mai avea unde să-și pună piciorul, astfel că a devenit săracul exilat, un pelerin care nu putea să aibă o locuință permanentă, iar aceasta nu doar în suflet, ci și în trup. Toate lucrurile pentru om au devenit schimbătoare și, dacă deține câte ceva trecător, a fost în virtutea meritelor concepute de acest ceresc Copil; și aceasta, pentru că toată măreția Creației a fost destinată de Dumnezeu pentru a o da celor care ar fi făcut și trăit în împărăția Voinței Divine. Toți ceilalți, dacă iau cu dificultate câte ceva, sunt adevărații hoți ai Creatorului lor, și cu dreptate: nu vor să facă Voința Divină și doresc bunurile care îi aparțin Ei? Acum, dragă fiică, ascultă cât te iubim Eu și acest drag Copil; din primii zori ai vieții, merge în exil, în țară străină, pentru a te elibera din exilul în care te-a pus vrerea umană, pentru a te chema din nou să trăiești, nu în țară străină, ci în patria ta, care ți-a fost dată de Dumnezeu când ai fost creată, adică în împărăția FIATULUI Suprem. Fiica Inimii mele, ai milă de lacrimile Mamei tale și de lacrimile acestui dulce și drag Copil, pentru că plângând, te rugăm să nu mai faci niciodată voința ta; ci întoarce-te, te rugăm, te implorăm, în sânul Vrerii Divine care atât de mult te suspină.

Dar, dragă fiică, între durerile de nerecunoștință umană și între imensele bucurii și fericirile pe care FIATUL Divin ne dădea și sărbătoarea pe care toată Creația o făcea dulcelui Copil, pământul reînverzea și înflorea sub pașii noștri, pentru a-i da omagiu Creatorului său. Soarele îl fixa și, lăudându-l cu lumina sa, s-a simțit onorat să-i dea lumină și căldură; vântul Îl mângâia; păsărelele, aproape ca niște nori, se aplecau în jurul Nostru și, cu trilurile și cântecele lor, îngânau cele mai frumoase nani, nani, drăguțului Copil, pentru a-i liniști plânsul și a-i readuce somnul. Fiica mea, stând în Noi Vrerea Divină, aveam putere peste toate. Deci, s-a ajuns în Egipt și, după o perioadă lungă de timp, Îngerul Domnului l-a avertizat pe Sfântul Iosif să ne întoarcem în casa din Nazaret, pentru că ticălosul tiran era mort. Și așa ne-am întors în patria noastră, pe pământurile noastre de baștină.

Deci, Egiptul simbolizează voința umană, pământ plin de idoli și, pe oriunde trecea copilașul Isus, distrugea acești idoli și le îngropa în iad. Câți idoli deține vrerea umană! Idolii vanității, ai orgoliului și ai pasiunilor, care tiranizează săraca ființă umană! De aceea, fii atentă, ascultă de Mama ta, care, pentru a nu te mai face să faci voința ta niciodată, ar face orice sacrificiu; mi-aș da chiar și viața mea, să-ți dau marele bine ca tu să trăiești mereu în sânul Voinței Divine.

Sufletul: Mamă preadulce, cât îți mulțumesc că mă faci să înțeleg marele rău al vrerii umane!  De aceea, te rog, pentru durerea pe care ai suferit-o în exil în Egipt, să faci să iasă sufletul meu din exilul voinței mele și fă-mă să mă întorc în draga patrie a Voinței Divine”.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei oferi acțiunile tale, unite cu ale mele, în act de mulțumire sfântului Copil, rugându-l să intre în Egiptul inimii tale pentru a-l schimba total în Voința lui Dumnezeu.

Jaculatorie: Mama mea, închide-l pe micul Isus în inima mea, astfel ca să mi-o reordoneze total în Voința Divină.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu