06 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 6

Al șaselea pas al Voinței Divine în Regina Cerului. 
După triumful încercării, se ajunge în posesia sa.

Sufletul către Fecioară: Mamă Regină, văd că mă aștepți din nou și, întinzându-mi mâna, mă iei pe genunchii tăi și mă strângi la Inima ta, pentru a mă face să simt viața acelui FIAT Divin pe care Tu îl deții. Oh, câtă satisfacție poate da căldura sa, cât este de pătrunzătoare lumina sa! Mamă sfântă, dacă mă iubești atât de mult, scufundă micul atom al sufletului meu în acel Soare al Voinței Divine pe care Tu îl ascunzi, astfel ca să pot spune și eu: „Voința mea s-a terminat, nu va mai avea viață, așadar viața mea va fi Voința Divină”.

Lecția Reginei Cerului: Fiică preaiubită, ai încredere în Mama ta și fii atentă la lecțiile mele; ele îți vor folosi pentru a putea să te abții să mai faci voința ta și pentru a te face să suspini în tine acel FIAT divin care dorește atât de mult să formeze viața sa în tine. Fiica mea, tu trebuie să știi că Divinitatea, după ce s-a asigurat de mine prin încercarea pe care a vrut-o, în timp ce toți cred că Eu nu am avut nici o încercare, și asta era suficient pentru Dumnezeu să facă marea minune pe care a făcut-o cu mine, căci am fost zămislită fără păcatul strămoșesc. Oh, cum se înșeală! Ba chiar a cerut de la mine o probă pe care nu a cerut-o de la nimeni, iar aceasta a făcut-o cu dreptate și cu o distinsă înțelepciune, pentru că trebuind să coboare în mine Cuvântul Veșnic, nu doar că nu era cuviincios să găsească în mine păcatul strămoșesc, dar nici nu era cuviincios să găsească în mine o voință umană activă. Ar fi fost prea inadecvat pentru Dumnezeu să coboare într-o ființă în care să domnească voința umană. Iată pentru ce a vrut de la mine această probă a voinței mele pentru toată viața, pentru a asigura în sufletul meu împărăția Voinței Divine. Asigurând acest lucru în mine, Dumnezeu putea să facă ceea ce voia din mine, putea să-mi dea totul și pot spune că nimic nu-mi putea nega. Deocamdată ne întoarcem în punctul de unde am rămas. În cursul lecțiilor mele mă voi opri și îți voi povesti ceea ce a făcut această Voință Divină în mine.

Acum ascultă, fiica mea. După triumful încercării, FIATUL Divin a făcut al șaselea pas în sufletul meu, făcându-mă să iau în posesie toate proprietățile divine, cât este posibil pentru ființa umană și de imaginat. Totul era al meu, Cerul și pământul și însăși Dumnezeu, prin care dețineam însăși Voința sa. Eu m-am simțit deținătoarea sfințeniei divine, a iubirii, a frumuseții, a puterii, a înțelepciunii și a bunătății divine. M-am simțit ca o Regină peste toate; și nici nu m-am simțit străină în casa Tatălui meu Ceresc; am simțit pe viu Paternitatea sa și fericirea supremă de a fi fiica sa fidelă. Pot spune că am crescut pe genunchii paterni ai lui Dumnezeu și nu am cunoscut o altă iubire, nicio altă știință, decât ceea ce îmi oferea Creatorul meu. Cine îți poate spune ceea ce a făcut această Voință Divină în mine? M-a înălțat atât de mult în sus, m-a înfrumusețat foarte mult, căci, chiar și Îngerii rămân muți și nu știu de unde să înceapă să vorbească despre mine.

Dar, fiica mea preaiubită, tu trebuie să știi că, atunci când FIATUL Divin mi-a dat în posesie toate lucrurile, m-am simțit deținătoarea tuturor lucrurilor și a tuturor ființelor.Voința Divină, cu puterea sa, atotvederea și imensitatea, închidea în sufletul meu toate ființele, iar Eu am simțit în Inima mea maternă un locușor pentru fiecare din ele. De când am fost zămislită Eu te-am purtat în Inima mea, și oh, dacă ai știi, cât te-am iubit și te iubesc! Te-am iubit atât de mult că am fost pentru tine ca o Mamă înaintea lui Dumnezeu. Rugăciunile mele, suspinele mele erau pentru tine și în neliniștea de Mamă am spus: „Oh, cum aș vrea să o văd pe fiica mea deținătoarea tuturor lucrurilor, cum sunt și Eu”.
De aceea, ascultă de Mama ta, să nu vrei să mai recunoști voința ta umană. Dacă vei face aceasta, totul va fi în comun între mine și tine, vei avea o tărie divină în puterea ta, toate lucrurile se vor converti în sfințenie, iubire și frumusețe divină. Iar Eu, în răbufnirea iubirii mele, așa cum m-a lăudat din abundență Preaînaltul: spunându-mi: „Toată frumoasă, toată sfântă, toată pură ești Tu, o Maria”, voi spune: „Frumoasă, pură și sfântă este fiica mea, pentru că deține Voința Divină”.

Sufletul: Regina Cerului și eu te salut: „Toată frumoasă, pură și sfântă este Mama mea Cerească”. Oh, dacă ai un loc pentru mine în Inima ta maternă, închide-mă în ea și așa voi fi sigură că nu voi mai face voința mea, ci mereu pe Aceea a lui Dumnezeu, așadar Mama și fiica vom fi fericite amândouă.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, vei recita de trei ori trei Slavă Tatălui, pentru a mulțumi Preasfintei Treimi pentru împărăția Voinței Divine pe care a stabilit-o stabilit-o în mine, dându-mi în posesie toate lucrurile, și însușindu-ți cuvintele Entității Supreme în fiecare Slavă Tatălui vei spune: „Toată frumoasă, pură și sfântă este Mama mea”.

Jaculatorie: Regina Cerului, permite ca Voința Divină să mă ia în posesia sa.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

www.vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu