01 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 1

Ziua I

Regina Cerului în împărăția Voinței Divine. 
Primul pas al Voinței Divine în Zămislirea Imaculată 
a Mamei noastre Cerești. 

     Sufletul către Regina Imaculată: Iată-mă, o Mamă preadulce, prosternată înaintea ta: astăzi este prima zi a lunii Mai, sacră pentru tine, în care toți fiii tăi vor să-ți ofere recomandările lor pentru a atesta dragostea lor și pentru a constrânge iubirea ta să-i iubească, iar eu te văd coborând din Patria Cerească înconjurată de mulțimi de îngeri pentru a primi frumoșii trandafiri, violetele umile, castitatea crinilor fiilor tăi, dăruindu-le zâmbetul tău de iubire, cu harurile și binecuvântările tale și, strângând la sânul matern darurile fiilor tăi, le duci în Cer pentru a le rezerva  precum  garanție și coroană în momentul morții lor.
      
       Mamă Cerească, eu, care sunt cea mai mică, cea mai nevoiașă dintre fiii tăi, în mijlocul atâtor ființe umane, vreau să vin până în sânul tău matern pentru a aduce, nu flori și trandafiri, ci un soare în fiecare zi. Dar Mama trebuie să-și ajute fiica, dându-i lecțiile sale despre Cer, pentru a mă învăța să formez acești sori divini, pentru a da omagiul cel mai frumos și iubirea cea mai pură. Mamă dragă, Tu ai înțeles ce vrea fiica ta: vreau să fiu învățată de tine să trăiesc din Voința Divină, iar eu, transformând acțiunile mele și pe mine însămi în Voința Divină, în funcție de învățăturile tale, în fiecare zi îți voi aduce în sânul tău matern toate acțiunile mele schimbate în sori.
            Lecția Reginei Cerului: Binecuvântată fiică, rugăciunea ta a rănit Inima mea maternă și, atrăgându-mă din Cer, sunt deja aproape de fiica mea, să-ți dau lecțiile mele toate despre Cer. Privește-mă, dragă fiică, mii de ingeri mă inconjouară și cu reverență toți stau în așteptare pentru a mă auzi vorbind despre acel FIAT Divin, căci dintre toți dețin cel mai mult izvorul său, cunosc secretele sale minunate, bucuriile sale infinite, fericirea sa de nedescris și valoarea sa incalculabilă.
            Și, auzind-o pe fiica mea cum mă cheamă, pentru că vrea lecțiile mele despre Voința Divină, este pentru mine sărbătoarea cea mai mare, bucuria cea mai pură și, dacă tu o să asculți lecțiile mele, Eu mă voi numi cea mai fericită să fiu Mama ta. Oh, cum suspin să am o fiică care vrea să trăiască în întregime din Voința Divină! Oh, spune-mi, o fiică, o să mă mulțumești? Îmi vei da Inima ta, voința ta, toată ființa ta în mâinile mele materne, astfel ca să te pregătesc, să te dispun, să te întăresc, să te golesc în întregime, astfel încât voi putea să te umplu în întregime de lumina Voinței Divine și să formez în tine Viața sa Divină? De aceea sprijină capul tău pe Inima Mamei tale Cerești și ascultă-mă cu atenție, astfel ca lecțiile mele sublime să te facă să te decizi să nu mai faci niciodată voința ta, ci mereu pe Cea a lui Dumnezeu.
      Fiica mea, ascultă-mă, este Inima mea maternă care te iubește atât de mult și vrea să se reverse asupra ta. Să știi că te am aici, scrisă în Inima mea, și te iubesc ca pe o adevărată fiică, dar simt o durere pentru că nu te văd asemănătoare Mamei tale. Dar ști ce ne deosebește? Vai, este voința ta, care îndepărtează vitalitatea harului, frumusețea care îl îndrăgostește pe Creatorul tău, tăria care suportă și învinge totul, iubirea care consumă totul; în concluzie această voință a ta nu este cea care o însuflețește pe Mama ta Cerească. Tu trebuie să știi, că am cunoscut voința mea umană numai să o țin sacrificată ca omagiu Creatorului meu; viața mea a fost toată din Voința Divină.
      Din primul moment al Zămislirii mele am fost modelată, încălzită și așezată în Lumina sa, care a purificat cu puterea sa germenul meu uman, așa că am rămas zămislită fără pata originală. De aceea, dacă Zămislirea mea a fost fără pată și așa glorioasă, ca să formeze onoarea Familiei Divine, era doar pentru că FIATUL atotputernic se revărsa asupra germenului meu, și pură și sfântă am rămas zămislită. Astfel că, dacă Vrerea Divină nu s-ar fi revărsat asupra germenului meu mai mult decât o mamă sensibilă, pentru a împiedica efectele păcatului original, aș fi întâlnit soarta cea tristă a celorlalte creaturi, de a fi zămislită cu păcatul originar. Așadar, toată cauza principală a fost Voința Divină. Ei să-i fie onoare, slavă, mulțumire căci am fost zămislită toată fără păcatul strămoșesc.
      Acum, fiica Inimi mele, ascultă de Mama ta: pune deoparte voința ta umană, mai degrabă bucură-te să mori decât să-i dai un act de viață. Mama ta Cerească ar fi fost mai bucuroasă să moară mii și mii de ori decât să facă un singur act din voința sa. Așadar nu vrei tu să mă imiți? Ah, dacă tu o vei ține sacrificată în onoarea Creatorului tău, Vrerea Divină va face primul pas în sufletul tău și te vei simți modelată de o auroră cerească, purificată și încălzită, astfel încât vei simți că se anihilează germenii viciilor tale, te vei simți așezată în primi pași a împărăției Voinței Divine.
      Așadar fi atentă, dacă tu mă vei asculta și îmi vei fi credincioasă, Eu te voi îndruma, te voi duce de mână pe calea nesfârșită al FIATULUI Divin, te voi ține apărată sub mantia mea albastră și vei fi onoarea mea, bucuria mea, victoria mea și a ta.

Sufletul: Imaculată Fecioară, ia-mă pe genunchii tăi materni și fii pentru mine Mamă; cu mâinile tale sfinte ia în stăpânire voința mea, purific-o, modeleaz-o, încălzește-o cu atingerea degetelor tale materne; învață-mă să trăiesc doar din Voința Divină.

Propunere: Astăzi pentru a mă onora, începând de dimineață și în toate acțiunile tale, îmi vei da voința ta în mâinile mele spunându-mi: „Mama mea, oferă Tu însăți sacrificiul voinței mele Creatorului meu”.

Jaculatorie: Mama mea, închide Voința Divină în sufletul meu, astfel ca să formeze tronul și locuința sa și să aibă primul său loc în el.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiti mai departe fara a indica sursa (linkul si website-ul de unde ati copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină

www.facebook.com/groups/537170457236043




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu