13 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 13


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine, pleacă spre Templu și oferă un exemplu de triumf total în sacrificiu


Sufletul către Regina triumfătoare: Mamă Cerească, astăzi vin să mă prostern înaintea ta să-ți cer puterea ta invincibilă în toate durerile mele. Tu știi cât este de plină inima mea, încât mă simt înecată în dureri. Oh, dacă Tu iubești atât de mult să-mi fii Mamă, ia inima mea în mâinile tale și varsă în ea iubirea, harul, puterea de a triumfa în durerile mele și de a le converti pe toate în Voința Divină.

Lecția Reginei triumfătoare: Fiica mea, curaj, nu te teme, Mama ta este toată pentru tine și astăzi te așteptam, astfel ca sacrificiul eroismului și triumfului meu să-ți insufle tărie și curaj, ca să o pot vedea pe fiica mea triumfătoare în durerile sale și cu eroismul de a le suporta cu iubire spre a împlini Voința Divină.

Acum, fiica mea, ascultă-mă. Eu aveam abia trei ani împliniți și părinții mei mi-au făcut cunoscut că voiau să mă consacre Domnului în Templu. Inima mea s-a bucurat cunoscând aceasta, de a mă consacra și de a petrece anii mei în casa lui Dumnezeu. Dar în adâncul bucuriei mele era o durere dată de absența celor mai dragi ființe pe care îi poți avea pe pământ, dragii mei părinți. Eram micuță, aveam nevoie de îngrijirile lor părintești, mă lipseam de prezența celor doi mari sfinți și apoi am văzut că pe măsură ce se apropia ziua de a renunța la mine, simțeau o asemenea amărăciune, încât au simțit că mor, pentru că Eu le făceam viața plină de bucurie și fericire; dar, în timp ce sufereau, erau dispuși să facă actul eroic de a mă însoți la Domnul.

Părinții mei mă iubeau în ordinea lui Dumnezeu și mă țineau ca pe un mare dar oferit lor de Domnul, și aceasta le-a dat puterea de a împlini durerosul sacrificiu. De aceea, fiica mea, dacă vrei să ai putere invincibilă ca să suferi durerile cele mai dure, fă ca toate lucrurile tale să fie în ordinea lui Dumnezeu și ține-le ca daruri prețioase oferite de Dumnezeu.

Dar, tu trebuie să știi că Eu, cu curaj, m-am pregătit să merg la Templu, astfel că încredințând voința mea Entității Divine și FIATUL Suprem luând în posesie toată ființa mea, Eu am dobândit toate virtuțile în natură. Eu mă dominam, toate virtuțile erau în mine tot atâtea prințese nobile și, în conformitate cu circumstanțele vieții mele, cu promptitudine au reușit să-și împlinească misiunea lor fără nicio rezistență. În zadar m-ar fi numit Regină, dacă nu aș fi avut virtutea să fiu Regină peste mine însămi.  Astfel Eu am avut în stăpânirea mea caritate perfectă, răbdare invincibilă, blândețe răpitoare, umilință profundă și toată zestrea celorlalte virtuți. Voința Divină a făcut micul pământ al omenirii mele fericite, mereu înflorit și fără spinii viciilor. Așadar vezi, dragă fiică, ce înseamnă să trăiești din Voința Divină? Lumina sa, sfințenia sa și puterea sa transformă în natură toate virtuțile; nu se coboară să domnească într-un suflet unde există o natură răzvrătită, nu, nu. Ea este sfințenie și unde vrea să domnească vrea natura ordonată și sfântă. Deci, cu sacrificiul plecării mele spre Templu, erau cuceriri pe care Eu le făceam și, peste sacrificiu, se forma în mine triumful unei Voinți Divine; și aceste triumfuri aduceau în Mine noi mări de haruri, de sfințenie și de lumină, încât m-am simțit fericită în durerile mele, pentru a putea dobândi noi triumfuri.

În acest moment, fiica mea, pune mâna pe inima ta și spune-i Mamei tale: Simți natura ta schimbată în virtute? Sau simți spinii nerăbdării, ierburile nocive ale agitațiilor, dispozițiile proaste ale afecțiunilor care nu sunt sfinte?  Ascultă, lasă totul în grija Mamei tale, pune voința ta în mâinile mele hotărâtă să nu o mai vrei, iar Eu te voi face să fii stăpânită de Voința Divină, care va alunga totul de la tine și ceea ce nu ai făcut în atât de mulți ani o vei face într-o singură zi, care va fi începutul adevăratei vieți, de fericire și de adevărată sfințenie.

Sufletul: Mamă sfântă, ajut-o pe fiica ta, fă o vizită sufletului meu și tot ceea ce găsești că nu este Voința lui Dumnezeu, cu mâinile tale materne îndepărtează-le de la mine, arde-mi spinii, ierburile nocive și Tu însăți cheamă Voința Divină să domnească în sufletul meu.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, mă vei chema să vizitez de trei ori sufletul tău și îmi vei da toată libertatea să fac ceea ce vreau din tine.

Jaculatorie: Suverană Regină, ia în mâinile tale sufletul meu și transformă-l total în Voința lui Dumnezeu.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu