20 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 20


Regina Cerului în împărăția Voinței Divine. Fecioara, cerul împânzit de stele.

În acest cer Soarele Divin pâlpâie cu razele sale strălucitoare 

și umple Cerul și pământul. Isus în sânul Mamei sale.


Sufletul către Mama Regină: Iată-mă din nou la tine, Mama mea Cerească, vin să mă bucur cu tine și, închinându-mă la picioarele tale sfinte, te salut plină de Har și Mamă a lui Isus. Ah, nu o voi mai găsi singură pe Mama mea, dar îl voi găsi împreună cu tine pe micul prizonier Isus. Astfel că o să fim în trei, nu în doi: împreună, Mama, Isus și eu. Câtă fericire pentru mine, căci, dacă vreau să-l găsesc pe micul meu Rege Isus, ajunge să o găsesc pe Mama sa și a mea. Oh, Mamă sfântă, din înălțimea Mamei unui Dumnezeu în care te afli, ai milă de mizerabila și mica ta fiică și spune primul cuvânt pentru mine micului prizonier Isus, ca să-mi dea marele har de a trăi din Voința sa Divină.

Lecția Reginei Cerului, Mama lui Isus: Draga mea fiică, astăzi te aștept mai mult ca niciodată. Inima mea maternă este prea plină, simt nevoia de a destăinui arzătoarea mea iubire fiicei mele. Vreau să-ți spun că sunt Mama lui Isus: bucuriile mele sunt infinite, mări de fericire mă inundă. Eu pot spune, sunt Mama lui Isus; creatura sa, servitoarea sa este Mama lui Isus și doar FIATULUI îi datorez (asta), care m-a făcut să devin plină de Har și a pregătit locuința demnă Creatorului meu. De aceea să-i fie mereu slavă, onoare, mulțumire FIATULUI Suprem.

Acum ascultă-mă, fiica Inimii mele. De îndată ce a fost format cu puterea FIATULUI Divin mica Umanitate a lui Isus în sânul meu, Soarele Cuvântului Veșnic s-a întrupat în El. Eu aveam cerul meu, format de FIAT, totul împânzit de stele strălucitoare, care scânteiau bucurii, fericiri, armonii de frumuseți divine, iar Soarele Cuvântului Veșnic, strălucind cu o lumină inaccesibilă, vine să-și ia locul său  înăuntrul acestui cer, ascuns în mica sa Umanitate, căci neputând să fie conținut de El, centrul Soarelui stătea în El, însă lumina sa se revărsa pe dinafară, învăluind Cerul și pământul ajungând la fiecare inimă, iar cu raza luminii sale bătea la fiecare ființă umană, și cu vocile luminii pătrunzătoare le spunea lor: „Fiii mei, deschideți-mi, dați-mi loc în inima voastră. Am coborât din Cer pe pământ pentru a forma în fiecare din voi viața mea; Mama mea este centrul unde Ea locuiește, iar toți fiii mei vor fi circumferința, unde fiii mei sunt”. Și lumina bătea și din nou bătea fără să înceteze niciodată, iar mica Umanitate a lui Isus gemea, plângea și, îndurerat în interiorul acelei lumini care a intrat în inimi, a făcut să curgă lacrimile sale, gemetele sale, spasmele sale de iubire și de durere. 


Dar tu trebuie să știi că pentru Mama Ta începea o nouă viață. Eu eram la zi cu tot ceea ce făcea Fiul meu. L-am văzut mistuit de mări de flăcări de iubire; fiecare bătaie a inimii sale, respirație și durere erau mări de iubire care se răspândea, învăluia toate ființele umane, pentru a le face ale sale prin puterea iubirii și durerii. Prin urmare, tu trebuie să știi că, așa cum a fost concepută mica sa Umanitate, a conceput toate durerile pe care trebuia să le sufere până la sfârșitul vieții sale, a închis în Sinea sa toate sufletele, pentru că fiind Dumnezeu, niciunul nu-i putea scăpa; imensitatea sa conținea toate ființele umane; atotvederea sa Îi făcea pe toți prezenți, deci, Isus al meu, Fiul meu, simțea greutatea și povara tuturor păcatelor, ale fiecărei ființe umane.  Iar Eu, Mama ta, Îl urmam în toate și am simțit în Inima mea maternă, noua generație de dureri a lui Isus al meu și noua generație a tuturor sufletelor, căci ca Mamă trebuia să generez împreună cu Isus, Harul, Lumina, Viața nouă, pe care Fiul meu drag a venit să le aducă pe pământ.


Fiica mea, tu trebuie să știi că, de când Eu am fost concepută, te-am iubit ca o mamă, te-am simțit în Inima mea, am ars de iubire pentru tine, dar nu am înțeles de ce. FIATUL Divin mă făcea să fac faptele, dar îmi ținea ascuns secretul; însă, cum s-a întrupat, mi-a dezvăluit secretul și am înțeles fecunditatea Maternității mele: că nu trebuia doar să fiu Mama lui Isus, ci Mama tuturor, iar această Maternitate trebuia să fie formată pe rugul durerii și al iubirii. Fiica mea cât te-am iubit și te iubesc!

Așadar ascultă-mă, dragă fiică, unde se poate ajunge când Vrerea Divină ia viață lucrătoare într-o ființă umană, iar voința umană O lasă să facă fără să-i împiedice pasul. Acest FIAT, care în natură deține virtutea creatoare, (și) generează toate bunurile în ființa umană, o face să devină fecundă, dându-i maternitatea asupra tuturor, peste toate bunurile și peste Cel pe care l-a creat. Maternitatea arată ce înseamnă adevărata iubire, iubire eroică, iubire care se mulțumește să moară, să-și da viața pentru cine l-a generat. Dacă nu este asta, cuvântul maternitate este steril, este gol și se rezumă în cuvinte, iar cu faptele nu există. Deci, fiica mea, dacă vrei creația tuturor bunurile, fă ca FIATUL să ia în tine viața lucrătoare, care îți va da maternitatea și îi vei iubi pe toți cu o iubire de mamă, iar Eu, Mama ta, te voi învăța cum să procreezi în tine această maternitate toată sfântă și divină.

Sufletul: Mamă sfântă, mă abandonez în brațele tale. Oh, cât aș dori să ud mâinile tale materne cu lacrimile mele, pentru a te convinge să ai compasiune de starea sărmanului meu suflet. Oh, dacă mă iubești ca o Mamă, închide-mă în Inima ta, iar iubirea ta să ardă mizeriile mele, slăbiciunile mele, iar puterea FIATULUI Divin, pe care Tu îl deții ca Regină, să formeze viața sa lucrătoare în mine, astfel să pot spune: „Mama mea este toată pentru mine, iar eu sunt toată pentru Ea”.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, îi vei mulțumi Domnului de trei ori în numele tuturor, pentru că s-a întrupat și s-a făcut prizonier în sânul meu, dându-mi marea onoare și alegându-mă să fiu Mama sa.

Jaculatorie: Mama lui Isus, fii pentru mine Mamă și însoțește-mă pe calea Voinței lui Dumnezeu.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu