08 mai, 2020

Meditatii pentru luna Mai - Ziua 8



Regina Cerului în împărăția Voinței Divine, a avut din partea Creatorului său Împuternicirea de a salva soarta neamului omenesc



Sufletul către Divina Împuternicită: Iată-mă sunt lângă tine, Mamă Cerească. Simt că nu pot să stau fără Mama mea dragă; sărmana mea inimă este neliniștită și atunci mi-o voi simții în pace când voi sta în pântecele tău, ca o mică micuță strânsă la Inima ta pentru a asculta lecțiile tale. Accentul tău blând îmi îndulcește toate amărăciunile mele și cu bunătate leagă voința mea și, punându-l ca pe un scăunel sub Voința Divină, să mă facă să simt dominarea sa dulce, Viața și fericirea sa.

Lecția Împuternicitei Cerești: Fiica mea dragă, să știi că te iubesc foarte mult; încrede-te în Mama ta și fii sigură că vei fi victorioasă asupra voinței tale. Dacă tu îmi vei fi fidelă Eu îmi voi lua toată răspunderea pentru tine, îți voi fi o Mamă adevărată; de aceea ascultă ceea ce am făcut pentru tine în preajma Celui Preaînalt. Eu nu făceam altceva decât să mă duc pe genunchii Tatălui meu Ceresc. Eu eram micuță și încă nu eram născută, dar Vrerea Divină, de la care Eu aveam în posesie viața, îmi făcea accesibile vizitele mele la Creatorul meu. Pentru mine ușile, căile, toate erau deschise, iar Eu nu aveam frică și teamă de Ei. Doar voința umană aduce spăimă, teamă, neîncredere și o îndepărtează pe sărmana creatură de Cel care atât de mult o iubește și care vrea să fie înconjurat de fiii săi. Astfel că, dacă creatura are spaimă și teamă și nu este liniștită să stea precum fiica cu Tatăl, cu Creatorul său, înseamnă că Voința Divină nu domnește în ea, de aceea, se simte torturată, este martira voinței sale umane. De aceea să nu faci niciodată voința ta, nu te mai tortura și martiriza tu singură, ceea ce este mai oribil decât cea a martirilor, fără sprijin și fără putere.

Așadar ascultă-mă. Eu m-am dus în brațele Divinității și mai mult de atât (Persoanele Divine) mă așteptau și sărbătoreau când mă vedeau. Mă iubeau atât de mult, că la apariția mea vărsau alte mări de iubire și de sfințenie în sufletul meu. Nu-mi amintesc să fi plecat niciodată de la Ei, fără să-mi fi adăugat alte daruri surprinzătoare. De unde, în timp ce am stat în brațele lor, Eu m-am rugt pentru omenire și de multe ori cu lacrimi și suspine am plâns pentru tine, fiica mea, și pentru toți. Am plâns din cauza voinței tale rebele, pentru trista ta soartă să te văd sclava acesteia, care te făcea nefericită. Văzând-o pe fiica mea nefericită mă făcea să vărs lacrimi amare, încât am udat mâinile Tatălui meu Ceresc cu plânsul meu, iar Divinitatea, înduioșată de plânsul meu, a continuat să-mi spună: „Preiubita noastră fiică, iubirea ta Ne leagă, lacrimile tale opresc focul Dreptății Divine, rugăciunile tale Ne atrag către oameni, încât nu putem să rezistăm și de aceea îți dăm ție împuternicirea de a salva soarta omenirii. Tu vei fi Împuternicita noastră în mijlocul lor. Ție îți încredințăm sufletele lor; tu vei apăra drepturile noastre vătămate din cauza greșelilor lor; vei sta în mijloc, între ei și Noi, pentru a favoriza întâlnirile dintre ambele părți. Simțim în Tine forța invincibilă a Voinței noastre Divine, care prin tine se roagă, plânge. Cine poate să-ți reziste? Rugăciunile tale sunt porunci, lacrimile tale stăpânesc asupra Ființei noastre Divine: de aceea, mergi înainte în inițitiva ta”!

Însă, fiica mea preiubită, mica mea Inimă se simțea consumată de iubire, datorită modurilor iubitoare a vorbirii Divine, și cu toată iubirea am acceptat împuternicirea lor, spunând: „Preaînaltă Maiestate, sunt aici în brațele voastre, dispune-ți de mine așa cum vreți. Eu îmi voi da chiar și viața și, dacă aș avea mai multe vieți pentru câte ființe sunt, Eu le-aș pune la dispoziția lor și a voastră, ca să le port pe toate salvate în brațele voastre părintești”. Dar fără să știu atunci că Eu trebuia să fiu Mama Cuvântului Divin, Eu am simțit în mine dubla maternitate: maternitate pentru Dumnezeu, pentru a apăra cu justiție drepturile sale și maternitate pentru oameni, pentru a-i salva. M-am simțit Mama tuturor; Vrerea Divină care domnea în mine, care nu știe să facă lucrări izolate, îl aducea pe Dumnezeu în mine și pe toate ființele, din toate secolele. În Inima mea maternă l-am simțit pe Dumnezeul meu ofensat, care voia să fie satisfăcut, iar pe fințele umane le simțeam sub stăpânirea Dreptății divine. Oh, câte lacrimi am vărsat! Doream să fac ca lacrimile mele să coboare în fiecare inimă, pentru a face simțită tuturor maternitatea mea plină de iubire. Am plâns pentru tine și pentru toți, fiica mea. De aceea ascultă-mă, ai milă de plânsul meu, ia lacrimile mele pentru a opri viciile tale și pentru a face ca voința ta să-și piardă viața. Oh, acceptă împuternicirea mea, adică ca tu să faci întotdeauna Voința Creatorului tău.

Sufletul: Mamă Cerească, sărmana mea inimă nu rezistă când aude cât mă iubești. Ah, mă iubești prea mult, că ajungi să plângi pentru mine! Lacrimile tale mi le simt coborând în inima mea, și ca multe răni, mă rănesc și mă fac să înțeleg cât de mult Tu mă iubești. Iar eu vreau să unesc lacrimile mele cu ale tale și plângând, te rog să nu mă mai lași niciodată singură, să mă veghezi în toate și, dacă este necesar, chiar să mă bați, fii Mamă pentru mine, iar Eu, precum fiica ta mică, voi face totul doar cu tine, astfel ca împuternicirea ta să fie al meu bine ai venit, iar Tu să mă poți duce în brațele tale la Tatăl nostru Ceresc, ca un act împlinit al împuternicirii tale divine.

Propunere: Astăzi, pentru a mă onora, îmi vei da voința ta, durerile tale, lacrimile tale, neliniștile tale, dubiile și teama ta în mâinile mele materne, astfel ca o Mamă a ta să le țin în depozitul Inimii mele materne, precum garanțiile fiicei mele, iar Eu îți voi da prețioasa garanție a Voinței Divine.

Jaculatorie: Mamă Cerească, varsă lacrimile tale în sufletul meu, astfel ca să-mi vindece rănile pe care mi le-a făcut voința mea.


Aceste texte sunt protejate de Dreptul de autor (Copyright) ©
Nu distribuiți mai departe fără a indica sursa (linkul și website-ul de unde ați copiat)

www.vointadivina.blogspot.com

www.facebook.com/VointaDivina

Grup Voința Divină
www.facebook.com/groups/537170457236043


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu